eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa części budynku mieszkalnego na kancelarie leśnictw Karszyn i Klenica".



Ogłoszenie z dnia 2020-02-20

Ogłoszenie nr 510030916-N-2020 z dnia 20-02-2020 r.

Nadleśnictwo Sulechów: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa części budynku mieszkalnego na kancelarie leśnictw Karszyn i Klenica".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639199-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 97004018400000, ul. Bankowa 2, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 852 042, e-mail Sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 852 042.
Adres strony internetowej (url): http://www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa części budynku mieszkalnego na kancelarie leśnictw Karszyn i Klenica".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.96.2019.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa części budynku mieszkalnego na kancelarie leśnictw Karszyn i Klenica", która polega na przebudowie części pomieszczeń (mieszkania służbowego) w budynku mieszkalnym wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia użyteczności publicznej - biurowe (podwójna kancelaria leśnictw). Docieplenie ścian i dachu tej części obiektu oraz budowę pochylni dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu. W zakresie zagospodarowania terenu: utwardzenie fragmentu terenu działki w celu zapewnienia miejsc parkingowych dla przebudowywanego fragmentu budynku oraz wykonanie osłony śmietnikowej. 2) Miejsce prowadzenia robót budowlanych: Karszyn 1, dz. nr 27/2, Jednostka ewidencyjna: gmina Kargowa [080904_5], obręb 0003, Karszyn. Na przedmiotowej działce znajduje się osada leśna tzw. Leśniczówka. Składa się ona z budynku mieszkalnego o dwóch lokalach mieszkalnych i trzech budynków gospodarczych, całość wydzielona na fragmencie działki i otoczona ogrodzeniem. Ścieki sanitarne odprowadzone do własnej oczyszczalni przydomowej, woda dostarczona z sieci wiejskiej, energia elektryczna z sieci. Obiekt ogrzewany z piecy opalanych węglem lub drewnem. Teren obejścia zagospodarowany i urządzony. Dojazd z drogi powiatowej (działka nr 383), poprzez własną drogę wewnętrzną częściowo utwardzoną. 3) Dla inwestycji wydana została decyzja nr: 672/2019 z dnia 29.08.2019 r. 4) Rozwiązania: Segment użyteczności publicznej Projektowana przebudowa obejmuje przyziemie budynku. Wprowadzenie nowego układu pomieszczeń w obiekcie ma na celu wyodrębnienie dwóch równorzędnych pomieszczeń biurowych oraz niezbędnego zaplecza do nich. W związku z powyższym konieczne będzie wykonanie następujących robót: Ściany wewnętrzne - częściowo do wyburzenia i przebudowy oraz wykonanie części nowych ścian. Ściany zewnętrze istniejące - wykonanie otworu drzwiowego w celu zapewnienia komunikacji z pochylni. Otwór zasklepić dwoma nadprożami prefabrykowanymi strunobetonowymi. Pochylnia dla niepełnosprawnych Dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych obejmuje montaż pochylni w konstrukcji stalowej przy elewacji północno-zachodniej. W związku z powyższym należy wykonać: - stopy fundamentowe - montaż konstrukcji pochylni - nowe wejście do budynku. Osłona śmietnikowa Budowa obiektu poprzez: - wykonanie fundamentów - wykonanie ścian i dachu - wykonanie posadzki. Instalacje zewnętrzne: Zasilanie obiektu jest istniejące, należy je wykorzystać a licznik zabudować w odrębnej sekcji rozdzielnicy. Dla obiektu nie jest wymagane wydanie warunków przyłączenia (posiada istniejące przyłącze), a projektowana instalacja bilansuje się w wartości mocy umownej. Instalacje wewnętrzne: - instalacja zimnej, ciepłej wody na cele socjalno - bytowe, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja ogrzewania - klimatyzacji. 5) Zestawienie powierzchni po przebudowie (segment użytkowy) Długość 7,80 m Szerokość 10,25 m Wysokość 3,95 m Powierzchnia zabudowy 68,88 m2 Powierzchnia użytkowa 49,20 m2 Kubatura 263,00 m3 6) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SIWZ, b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanego obiektu, c) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która zawiera m.in.: dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, atesty, certyfikaty dla materiałów wykorzystanych przy realizacji przedmiotu umowy, sporządzoną przez uprawnionego geodetę mapę z inwentaryzacją powykonawczą oraz dokumentów i wniosków niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę). 7) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 i 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 8) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów wyłącznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258098.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUGOWY Ziółkowski Paweł
Email wykonawcy: ziolkowski2185@wp.pl
Adres pocztowy: Stary Jaromierz 25
Kod pocztowy: 66-120
Miejscowość: Kargowa
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247405.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247405.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 317013.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.