eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2020 roku



Ogłoszenie z dnia 2020-02-19

Ogłoszenie nr 510030753-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.

Gmina Pabianice: Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637827-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Piątkowisku, Piątkowisko 107, 95-200 Pabianice, NIP:7311109530 REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska;
2) Szkoła Podstawowa w Bychlewie, Bychlew 13, 95-200 Pabianice, NIP: 7311383082 REGON:001103038, osoba do kontaktu: Karolina Safi;
3) Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice, NIP:7311026867 REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek
4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie, Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie świetlicywiejskiej w Woli Żytowskiej) , NIP: 7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta;
Gmina Pabianice, z siedzibą ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, REGON: 472057804 osoba do kontaktu: podinspektor ds. sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi: Mariusz Madej tel 42 213 96 60, e-mail: mariusz.madej@pabianice.gmina.pl


Informacje dodatkowe:
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarządzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 17.01.2019 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego zawartego pomiędzy Gminą Pabianice a instytucją kultury- Gminnym Domem Kultury. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie prowadzących postępowanie jest: podinspektor ds. sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi: Mariusz Madej tel. 42 213 96 60, e-mail: mariusz.madej@pabianice.gmina.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pabianice, Krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 2139660, 2139676, e-mail gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl, faks 422 139 660.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pabianice.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarządzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 17.01.2019 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego zawartego pomiędzy Gminą Pabianice a instytucją kultury- Gminnym Domem Kultury. Gmina Pabianice (Zamawiający) jest wyznaczona do przeprowadzenia postępowania i zamówienie będzie udzielane przez Gminę Pabianice w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OKS.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem do kotłów olejowych grzewczych w planowanej ilości 75 m³ dla potrzeb jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Pabianice, które prowadzą wspólnie niniejsze postępowanie. Jednostki te wyliczone są w poniższym wykazie i w dalszej części SIWZ zwane są "Odbiorcami Końcowymi": 1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Piątkowisku, Piątkowisko 107, 95-200 Pabianice, NIP: 7311109530 REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska; 2) Szkoła Podstawowa w Bychlewie, Bychlew 13, 95-200 Pabianice, NIP: 7311383082 REGON: 001103038, osoba do kontaktu: Karolina Safi; 3) Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice, NIP:7311026867 REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek; 4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie, Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie świetlicy wiejskiej w Woli Żytowskiej) , NIP: 7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta ; 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i rozładunek paliwa. 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczany olej spełniał następujące wymagania związane z jakością: -wartość opałowa, MJ/kg, nie mniejsza niż 42,60 - zawartość siarki, % (m/m), nie większa niż 00,20. Wymagane parametry oleju opalowego są integralną częścią umowy. 3.4. Dostawa oleju będzie następować etapowo (transzami). Zapotrzebowania na konkretne ilości oleju czyli poszczególne transze dostawy, będą zgłaszane Wykonawcy (Dostawcy) drogą elektroniczną na adres e-mail przez niego wskazany, przez osoby uprawnione przez Odbiorców Końcowych. 3.5. Planowana całkowita wielkość zamówienia (75m3) tj. ilość dostarczanego oleju opalowego, może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.6. Wymagany przez Zamawiającego termin dostarczania poszczególnych transz oleju opałowego to maksymalnie 5 dni roboczych liczony od momentu złożenia zapotrzebowania przez upoważnioną przez Odbiorcę Końcowego osobę. Wykonawca (Dostawca) może zadeklarować w ofercie skrócenie ww. terminu zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV SIWZ, ponieważ skrócenie terminu dostarczenia transz oleju jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczny termin dostarczania poszczególnych transz oleju opałowego zależeć więc będzie od zapisów w prawidłowo złożonej ofercie Wykonawcy. 3.7. Cena za poszczególne transze dostawy będzie ustalana według zasad dotyczących ustalania całkowitej ceny oferty tj. na podstawie cen brutto jednak wyliczonych w oparciu o aktualne w dniu dostawy ceny netto opublikowane przez wskazanego w formularzu oferty producenta. Informację o aktualnej cenie netto oleju wraz z kalkulacją uwzględniającą rabat (upust) oraz podatek VAT należy każdorazowo załączyć do faktur. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Odbiorcy Końcowemu przy dostawie każdej transzy oleju dokumenty potwierdzające parametry i jakość dostarczonego oleju opałowego. 3.9. Kody CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy olej opałowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160032
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKAJ SKORUPA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@mkajskorupa.pl
Adres pocztowy: ul. Traktorowa 109
Kod pocztowy: 91-203
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232706.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232706.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235698.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.