Ogłoszenie z dnia 2020-02-19
Ogłoszenie nr 510030753-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.
Gmina Pabianice: Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637827-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Piątkowisku, Piątkowisko 107, 95-200 Pabianice, NIP:7311109530 REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska;
2) Szkoła Podstawowa w Bychlewie, Bychlew 13, 95-200 Pabianice, NIP: 7311383082 REGON:001103038, osoba do kontaktu: Karolina Safi;
3) Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice, NIP:7311026867 REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek
4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie, Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie świetlicywiejskiej w Woli Żytowskiej) , NIP: 7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta;
Gmina Pabianice, z siedzibą ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, REGON: 472057804 osoba do kontaktu: podinspektor ds. sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi: Mariusz Madej tel 42 213 96 60, e-mail: mariusz.madej@pabianice.gmina.pl
Informacje dodatkowe:
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarządzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 17.01.2019 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego zawartego pomiędzy Gminą Pabianice a instytucją kultury- Gminnym Domem Kultury. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie prowadzących postępowanie jest: podinspektor ds. sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi: Mariusz Madej tel. 42 213 96 60, e-mail: mariusz.madej@pabianice.gmina.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pabianice, Krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000,
ul. Torowa
21,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 2139660, 2139676, e-mail
gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl, faks
422 139 660.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pabianice.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarządzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej
właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy
Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 17.01.2019 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego zawartego
pomiędzy Gminą Pabianice a instytucją kultury- Gminnym Domem Kultury. Gmina Pabianice (Zamawiający) jest wyznaczona do przeprowadzenia postępowania i zamówienie
będzie udzielane przez Gminę Pabianice w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2020 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OKS.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem do kotłów olejowych grzewczych w planowanej ilości 75 m³ dla potrzeb jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Pabianice, które prowadzą wspólnie niniejsze postępowanie. Jednostki te wyliczone są w poniższym wykazie i w dalszej części SIWZ zwane są "Odbiorcami Końcowymi": 1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Piątkowisku, Piątkowisko 107, 95-200 Pabianice, NIP: 7311109530 REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska; 2) Szkoła Podstawowa w Bychlewie, Bychlew 13, 95-200 Pabianice, NIP: 7311383082 REGON: 001103038, osoba do kontaktu: Karolina Safi; 3) Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice, NIP:7311026867 REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek; 4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie, Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie świetlicy wiejskiej w Woli Żytowskiej) , NIP: 7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta ; 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i rozładunek paliwa. 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczany olej spełniał następujące wymagania związane z jakością: -wartość opałowa, MJ/kg, nie mniejsza niż 42,60 - zawartość siarki, % (m/m), nie większa niż 00,20. Wymagane parametry oleju opalowego są integralną częścią umowy. 3.4. Dostawa oleju będzie następować etapowo (transzami). Zapotrzebowania na konkretne ilości oleju czyli poszczególne transze dostawy, będą zgłaszane Wykonawcy (Dostawcy) drogą elektroniczną na adres e-mail przez niego wskazany, przez osoby uprawnione przez Odbiorców Końcowych. 3.5. Planowana całkowita wielkość zamówienia (75m3) tj. ilość dostarczanego oleju opalowego, może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.6. Wymagany przez Zamawiającego termin dostarczania poszczególnych transz oleju opałowego to maksymalnie 5 dni roboczych liczony od momentu złożenia zapotrzebowania przez upoważnioną przez Odbiorcę Końcowego osobę. Wykonawca (Dostawca) może zadeklarować w ofercie skrócenie ww. terminu zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV SIWZ, ponieważ skrócenie terminu dostarczenia transz oleju jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczny termin dostarczania poszczególnych transz oleju opałowego zależeć więc będzie od zapisów w prawidłowo złożonej ofercie Wykonawcy. 3.7. Cena za poszczególne transze dostawy będzie ustalana według zasad dotyczących ustalania całkowitej ceny oferty tj. na podstawie cen brutto jednak wyliczonych w oparciu o aktualne w dniu dostawy ceny netto opublikowane przez wskazanego w formularzu oferty producenta. Informację o aktualnej cenie netto oleju wraz z kalkulacją uwzględniającą rabat (upust) oraz podatek VAT należy każdorazowo załączyć do faktur. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Odbiorcy Końcowemu przy dostawie każdej transzy oleju dokumenty potwierdzające parametry i jakość dostarczonego oleju opałowego. 3.9. Kody CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy olej opałowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160032
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MKAJ SKORUPA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232706.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.