eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-15

Ogłoszenie nr 510030398-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego: usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650830-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 67020628600000, ul. ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 626 389, e-mail pogotowie@pogotowie.radom.pl, faks 483 624 847.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R S P R -3 PN /2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu zgodnie z wymaganiami opisanymi (OPZ) w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ) zawiera : zakres usług, marki i modele oraz ilości ambulansów, rok produkcji, dotychczasowy przebieg w km, nr rej pojazdu. 3.2.2. Serwis naprawczy ambulansów musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1 3.2.3 Serwis naprawczy winien być czynny co najmniej 10 godzin dziennie w dni robocze i minimum 7 godzin w soboty. 3.2.4 Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia naprawy zobowiązany jest do bezzwłocznego przystąpienia do naprawy ambulansu jak również do dołożenia wszelkich starań w przedmiocie zminimalizowania czasu naprawy. Strony dopuszczają telefoniczną formę zgłaszania zleceń jak również za pośrednictwem : fax, e-mail. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zgłoszenia naprawy ze względu na brak możliwości wykonania usługi z uwagi na brak mocy przerobowych itp. 3.2.5 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i rozliczenia napraw ambulansów wynikających ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego. 3.2.6 W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej wynikających z instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania komputerowego pojazdu, oraz wykonania innych napraw wg zlecenia Zamawiającego. 3.2.7. Zapewnienie usługi pomocy drogowej przez 7 dni w tygodniu prze 24 godz. na dobę 3.2.8 Części zamienne i materiały eksploatacyjne dostarczy wykonawca. Części zamienne i materiały użyte w naprawach i okresowych przeglądach technicznych powinny odpowiadać parametrom technicznym i jakościowym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów. 3.2.9 Od momentu przejęcia ambulansu do naprawy prze osobę upoważnioną przez wykonawcę, wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany ambulans oraz jego wyposażenie 3.2.10 Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu naprawionego ambulansu w stanie czystości, porządku i odpowiednio zakonserwowanego. 3.2.11 Liczba ambulansów podlegających usłudze w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszenie w trakcie trwania umowy. W takiej sytuacji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 3.2.12 Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wszelkie usługi naprawy ambulansów. Gwarancja na części zamienne użyte do wykonania naprawy będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta danej części. 3.2.13. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 3.2.14 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji wykonanej usługi, wykonawca na własny koszt odbierze ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia reklamacji. Wykonawca rozpatrzy zasadność reklamacji w ciągu nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania formalnego jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.2.15. Po bezskutecznym upływie terminów o których mowa w pkt 3.2.14 , wykonawca zabezpieczy ambulans zastępczy , który udostępni bezpłatnie Zamawiającemu. 3.2.16 W przypadku braku ambulansu o którym mowa w pkt.3.2.15 Zamawiający może wynająć ambulans od innego podmiotu obciążając kosztami wynajęcia wykonawcę. 3.2.17 Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności przez Zamawiającego oraz wymagane powyżej rygory dotyczące terminowości napraw Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował stacją obsługi wyposażonej w minimum cztery stanowiska naprawcze oraz jedno stanowisko diagnostyczne. Wykonawca musi podać w ofercie adres stacji obsługi, która będzie realizowała zamówienie. 3.2.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywania naprawy lub obsługi technicznej na każdym jej etapie. 3.2.19. Zamawiający zastrzega stałość cen oferowanych prze okres obowiązywania umowy. 3.3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.4. Kody CPV 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 3.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowych. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 3.7. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 952845.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 01
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOGIS PHU Zbigniew Petelski
Email wykonawcy: serwis@logis.radom.pl
Adres pocztowy: ul.1905 Roku 3/9
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: RADOM
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 952845.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 952845.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 01
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOGIS PHU Zbigniew Petelski
Email wykonawcy: serwis@logis.radom.pl
Adres pocztowy: ul.1905 Roku 3/9
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: RADOM
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 952845.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.