Ogłoszenie nr 510030360-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w pięciu pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659828-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500308863-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 12933300000000,
ul. ul. Wieniawskiego
1,
61-712
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8294440, e-mail
przetargisdzp@amu.edu.pl, faks
61 8294012.
Adres strony internetowej (url): www.amu.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w pięciu pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/6187/D/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w pięciu pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na meble. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (Czas gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert), czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia awarii przedmiotu zamówienia do 24 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia przedmiotu zamówienia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę przedmiotu zamówienia na nowe po 2 naprawach gwarancyjnych danego przedmiotu zamówienia. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A do SIWZ normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku A do SIWZ. Odnośnie wymaganych w SIWZ certyfikatów lub sprawozdań z badań (atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), wydanych przez uprawnioną jednostkę oceniającą zgodność. Zamawiający wskazuje, iż będzie akceptował odpowiednie inne środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w SIWZ, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Koettermann Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
248460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- PRZEBUDOWA LABORATORIUM NANOTECHNOLOGII INSTYTUTU OPTOELEKTRONIKI WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.