eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-14

Ogłoszenie nr 510029344-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o.: Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501291-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5400006680-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17072331800000, ul. Gilwa Mała 8, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 795 828, e-mail zuok@wp.pl, faks 552 795 828.
Adres strony internetowej (url): www.zuo.kwidzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Utylizacji Odpadów

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" Usługa Inżyniera Kontraktu rozumiana jest jako usługa świadczona przez interdyscyplinarny zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego - jako Inwestora - obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z umów na wykonanie robót budowlanych, zawartego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami robót budowlanych, w szczególności dotyczących kontroli parametrów technicznych i jakościowych wykonanych robót oraz ich terminowości. 1. Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu obejmuje w szczególności: a) ustanowienie (prowadzenie) nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, przy wykonywaniu robót dotyczących przedsięwzięcia, w tym także robót dodatkowych; b) sprawowanie nadzoru technicznego, finansowego i organizacyjnego nad całością przedsięwzięcia; c) wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji; d) wdrożenie systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletów świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru; e) wyegzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych zapewniania ciągłej ochrony budowy oraz mienia - w sposób uzgodniony z Zamawiającym; f) reprezentowanie Zamawiającego - zgodnie z udzielonym upoważnieniem - oraz przygotowanie dokumentów, pism, notatek, wystąpień itd. dot. realizacji Projektu z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim (o ile zostanie ustanowiony); g) kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawców robót budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; h) informowanie Zamawiającego (w formie pisemnej) o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie okresu realizacji procesu inwestycyjnego lub zwiększenia kosztów; i) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; j) organizowanie min. w razy w miesiącu w okresie prowadzenia prac budowlanych (lub częściej, o ile zajdzie taka potrzeba) i przewodniczenie naradom budowy oraz innym naradom technicznym, roboczym i koordynacyjnym dotyczącym postępu robót oraz spraw technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie do 3 dni od dnia narady; k) ocenę i weryfikację wszelkich wniosków (wystąpień), wniosków materiałowych składanych przez Wykonawców robót budowlanych oraz dokonywania na rzecz Zamawiającego rekomendacji odnoszących się do tych wniosków, w szczególności w zakresie rzeczowym i finansowym; l) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontroli rozpoczęcia, zaawansowania i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji poszczególnych etapów w zgodności z harmonogramami rzeczowo - finansowymi oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie; m) bieżącą kontrolę zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, Polskimi Normami, oraz zasadami wiedzy technicznej; n) wydawania kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek; o) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną, umową z Wykonawcą lub umową o dofinansowanie; p) dopilnowanie zabezpieczenia - na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego - stanu robót oraz placu budowy w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których mogłyby wystąpić sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego; q) ochronę interesów Zamawiającego pod kątem uniknięcia ewentualnych roszczeń odszkodowawczych osób trzecich powstałych podczas lub w związku z prowadzonymi robotami; r) poświadczanie w formie pisemnej usunięcia przez Wykonawcę robót wad lub stwierdzonych usterek; s) rozliczania umowy o roboty budowlane (Projektu) w przypadku jej rozwiązania przed terminem, na jaki została zawarta, w tym wykonanie inwentaryzacji wykonanych robót; t) rozpatrywanie i odpowiadanie na wszelkiego rodzaju skargi i roszczenia osób trzecich wywołanych realizacją projektu, u) prowadzenie dokumentacji fotograficznej istotnych elementów budowy, szczególnie robót zanikających; v) wnioskowanie do Zamawiającego o: o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, o zatwierdzenie Harmonogramów robót i płatności przedstawionego przez Wykonawców robót budowlanych, o przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę w sytuacjach wykraczających poza zakres realizacji umowy, o wnioskowanie do Zamawiającego o zmianę terminu wykonania robót lub przeprowadzenie innych zmian w umowach na roboty budowlane wraz ze wskazaniem okoliczności powodujących konieczność jego zmiany, o wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie wykonania robót dodatkowych, w) występowanie w imieniu Zamawiającego do podmiotów trzecich o uzyskanie decyzji administracyjnych, jeżeli będą niezbędne przy realizacji zadania inwestycyjnego; x) organizację odbiorów i umożliwienie uczestnictwa w dokonywanych odbiorach przez przedstawicieli Zamawiającego oraz podmioty zewnętrzne na podstawie wydanych decyzji i postanowień administracyjnych; y) bieżące dokonywanie oceny stopnia zaawansowania wykonanych robót w celu ich odbioru i rozliczenia zapłaty, sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawców robót budowlanych dotyczących ilości i wartości wykonanych robót wraz z przygotowaniem odpowiednich świadectw płatności i przekładania ich Zamawiającemu w celu dokonania płatności; z) świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dot. czynności odbioru robót objętych Umowami na roboty budowlane i umożliwienie korzystania z obiektów stosownie do celu zgodnie z przepisami polskiego prawa wymagać będzie w szczególności: o przygotowania dla potrzeb Zamawiającego materiałów (dokumentów) koniecznych do dokonania odbioru końcowego, o skompletowania dokumentacji powykonawczej, o skompletowania dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania itp), o koordynowania odbiorów specjalistycznych - Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych wymaganych przepisami prawa lub przez dostawców mediów, o wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego, następnie powiadomienia o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenia procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu, o reprezentowania Zamawiającego przy wykonaniu przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla strony nazywanej Inwestorem obowiązków związanych z zakończeniem procesu budowlanego (postanowienie nie będzie dotyczyć obowiązków we wskazanym zakresie już wykonanych przez Zamawiającego albo przewidzianych wolą Zamawiającego do wykonania przez niego osobiście), aa) sporządzenie raportu końcowego. 2. Obowiązki ogólne Inżyniera Kontraktu: a) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do zatrudnienia na własny koszt personelu niezbędnego do zapewnienia świadczenia usługi, w tym w szczególności do zatrudnienia inspektorów nadzoru branży budowalno-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, b) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do stałej obecności na terenie budowy przez okres realizacji zadania inwestycyjnego, tj. zobowiązany jest zapewnić codzienną obecność na placu budowy przynajmniej jednego inspektora nadzoru w okresie prowadzenia robót budowlanych i montażowych. c) Inżynier kontraktu zobowiązany jest zapewnić przybycie każdego z inspektorów nadzoru na żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy najpóźniej w następnym dniu roboczym; d) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do zorganizowania na czas wykonywania zamówienia - odpowiednio wyposażonego zaplecza logistycznego dla Zespołu Inżyniera Kontraktu, 3. W ramach świadczenia usług Inżyniera Kontraktu wymagane jest w całym okresie trwania niniejszej umowy: a) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia ciągłości realizacji robót budowlanych wynikających z zawartych Umów z Wykonawcami robót budowlanych; b) przeciwdziałanie lub minimalizacja ryzyk związanych z odpowiedzialnością prawną (w tym sankcjami o charakterze finansowym) z tytułu naruszenia przy realizacji zadania inwestycyjnego obowiązującego prawa; c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń sporów związanych z realizacją Kontraktu na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego w szczególności poprzez opiniowanie zamierzonych działań Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: a) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania tych robót (poprzez przygotowanie i przedłożenie protokołu konieczności ich udzielenia wraz z uzasadnieniem); b) przedstawienia Zamawiającemu zweryfikowanej kalkulacji kosztów Wykonawców robot budowlanych na wykonanie robót dodatkowych (zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego); c) uczestnictwa w negocjacjach z Wykonawcami robót dodatkowych. 5. Inżynier Kontraktu ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. Inżynier Kontraktu nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z Projektu. 6. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych w ramach Projektu w okresie obowiązywania umowy Inżynier Kontraktu świadczy usługi dla tych robót dodatkowych jak dla Projektu. 7. Na każdym etapie realizacji Inżynier Kontraktu zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Projektem. 8. Wartość robót budowlanych zgodnie z kosztorysem inwestorskim wynosi odpowiednio: Nazwa Zadania RAZEM (NETTO) Budowa nowej kompostowni 7.223.863,80 Budowa nowej sortowni 7.508.037,00 RAZEM 14.731,900,80 9. Zamawiający zwraca uwagę, iż wartości te ulegną zmianie w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego. 10. Szczegółowy zakres robót opisano w projektach budowlanych dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 11. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB Ww. dokumenty zamieszone są na stronie Zamawiającego: www.zuo.kwidzyn.pl >> Przetargi >> Nazwa zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71244000-0


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-0, 71310000-4, 71315210-4, 71540000-5, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324101.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Rejestr Statków S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. gen Józefa Hallera 126
Kod pocztowy: 80-416
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365932.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365932.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462796.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.