eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatora koagulologicznego oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z instalacją interfejsu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-14

Ogłoszenie nr 510029006-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatora koagulologicznego oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z instalacją interfejsu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503336-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu, Krajowy numer identyfikacyjny 29279300000000, ul. Cibórz 5, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 3419335 w. 265, e-mail szpital@ciborz.eu, faks 683 419 494.
Adres strony internetowej (url): https://ciborz.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatora koagulologicznego oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z instalacją interfejsu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2210.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 Lp Nazwa odczynnika Wymagane metody oznaczeń Ilość oznaczeń na 2 lata 1 Glukoza 12 500 2 Mocznik 5 800 3 Bilirubina całk. 6 000 4 Kreatynina umożliwiająca wykorzystanie wyników do wyliczenia GFR wg MDRD 6 000 5 Cholesterol 3 600 6 Żelazo 1 300 7 ALT kinetyczna IFCC 8 000 8 AST kinetyczna IFCC 8 000 9 Białko 300 10 Wapń 400 11 Cholesterol HDL 2 000 12 Trójglicerydy 3 500 13 CPK (Kinaza kreatynowa) kinetyczna IFCC 2 200 14 amylaza 800 15 GGTP 4 800 16 Fosfataza zasadowa 400 17 Mikroproteiny (Białko w moczu i CSF) 300 18 Kwas moczowy 1 200 19 Białko CRP 2 700 20 Magnez 400 21 Karbamazepina 900 22 Kwas walproinowy 1000 23 Albumina 400 24 Hemoglobina glokozylowana 400 25 Serostrandardy N Ilość odczynnika na 2 lata 360 ml 26 Serostandardy P Ilość odczynnika na 2 lata 360 ml 27 Kalibrator uniwersalny Ilość odczynnika na 2 lata 60 ml 28 Kontrola do białka w moczu i CSF LOW Ilość odczynnika na 2 lata 40 ml 29 Kontrola do białka w moczu i CSF HIGH Ilość odczynnika na 2 lata 40 ml 30 Kontrola do białka CRP LOW Ilość odczynnika na 2 lata 6 ml 31 Kontrola do białka CRP HIGH Ilość odczynnika na 2 lata 6 ml 32 Kontrole do leków LOW Ilość odczynnika na 2 lata 40 ml 33 Kontrole do leków HIGH Ilość odczynnika na 2 lata 40 ml lp. Nazwa Ilość na 2 lata 1 Dzierżawa aparatu (miesięcznie) 24 2 Instalacja interfejsu do dwukierunkowej wymiany danych pomiędzy analizatorem a systemem laboratoryjnym firmy ASSECO w wersji 4.48.0.0 (11) 3 Akcesoria do aparatu do badań biochemicznych zapewniające bezawaryjne działanie aparatu przez okres trwania umowy i zapewniające wykonanie badań w ilościach zawartych w tabeli z odczynnikami Zadanie 2 Lp Oznaczenie Ilość oznaczeń na rok 1 PT z fibrynogenem 2 000 2 APTT 900 3 Antytrombina III 500 4 D-dimery 800 Lp Nazwa 1 Kalibrator 2 Osocze kontrolne normalne 3 Osocze kontrolne patologiczne niskie 4 Osocze kontrolne patologiczne wysokie 5 D-dimery Kontrol I (niska) 6 D-dimery Kontrol II (wysoka) 7 Kuwety lp. Nazwa Ilość na miesięcy 1 Dzierżawa aparatu (miesięcznie) 12 2 Akcesoria do aparatu do badań koagulologicznych zapewniające bezawaryjne działanie aparatu przez okres trwania umowy i zapewniające wykonanie badań w ilościach zawartych w tabeli z odczynnikami Zadanie 3 Lp Nazwa odczynnika Wielkość opakowania Ilość opakowań na rok 1. Cal Pack 9180 w składzie: Standard A Standard B Standard C ISE 620 ml 26 2 Płyn czyszczący A 100 ml 2 3 Kondycjoner 100 ml 2 4 Kontrole (Na,K,Li) 3poziomy w ampułkach 30 x 2ml 8 5 Elektrody: - referencyjna 1 - sodowa 1 - potasowa 1 - chlorkowa 2 - litowa 2 - obudowa elektrody referencyjnej 1 - wężyki, pompy 1 Zadanie 4 Lp Nazwa opis testu Ilość opakowań / sztuk 1 Test kasetkowy Giardia lamblia w kale 30 szt. 2 ASO latex z kontrolami op. 100 oznaczeń 1 op. 3 Syphilis Test kasetkowy 50 szt. 4 Test ciążowy hCG kasetkowy 80 szt. 5 FOB Test na krew utajoną w kale kasetkowy z kontrolą dodatnią w postaci płynnej czułość 10 ng/ml 80 szt. 6 Test kasetkowy narkotyki w moczu panelowy (6 parametrów: AMP, COC, MET, OPI, THC, BZD) 250 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 33124130-5, 33124100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dzierżawa aparatu do badan biochemicznych z dostawą odczynników biochemicznych i akcesoriów do aparatu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68957.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PZ CORMAY S.A.
Email wykonawcy: przetargi@cormay.pl
Adres pocztowy: ul. Wiosenna 22
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98597.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98597.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98597.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100.00 PLN

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10294.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bio-Ksel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bio-ksel.pl
Adres pocztowy: ul. Kaliowa 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13825.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13825.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13825.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ODCZYNNIKI i AKCESORIA DO APARATU Alfa Wassermann STARLYTE V (Na,K,Li)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18903.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcji i Handlu MEDRIV Sp. z o.o.
Email wykonawcy: medriv@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Poligonowa 2/18
Kod pocztowy: 04-051
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19752.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19752.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19752.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: DOSTAWA SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2929.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STAMAR mgr inż. Dorota Szewczyk
Email wykonawcy: stamar@stamar.pl
Adres pocztowy: ul. F. Perla 5
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2386.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2386.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4034.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.