eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-14

Ogłoszenie nr 510027900-N-2020 z dnia 14-02-2020 r.

Gmina Drohiczyn: Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem" poprzez Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639245-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Drohiczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 50659059000000, ul. ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 557 135, e-mail burmistrz@drohiczyn.pl, faks 085 655 70 80.
Adres strony internetowej (url): www.drohiczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.16.2019.AŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania: Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: opracowanie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego, szczegółowej koncepcji zagospodarowania terenu z uwzględnieniem spójnych stylistycznie rozwiązań materiałowych, uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, wykonanie dokumentacji tj. Projekt budowlany i wykonawczy lub budowlano-wykonawczy obejmujący wszystkie branże, uzyskanie pozwoleń na budowę/ zgłoszeń, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż, opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie harmonogramu robót budowlanych, kompleksowe wykonanie robót budowlanych, sieciowych i instalacyjnych wraz z przyłączami na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowania wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przekazania Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją, sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Część 1 Przedmiot zamówienia obejmuje Modernizację Ośrodka Edukacji Ekologicznej w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na dz. Nr 96, 98/2. Część 2 Przedmiot zamówienia obejmuje remont wejścia na Górę Zamkową w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr 707. UWAGA: Szczegółowy opis zamówienia zawierający minimalne wymagania został przedstawiony w Części III SIWZ, w skład której wchodzi Program Funkcjonalno - Użytkowy - zwany dalej PFU. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45000000-7, 45111300-1, 45231300-8, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6, 71221000-3, 45000000-7, 45111300-1, 45112700-2, 45100000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45112700-2, 45112710-5, 45230000-8, 71000000-8, 71200000-0, 71221000-3, 71320000-7, 71322000-1, 71400000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 647500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TARTAK "BRONEK" Mieczysław Bronisz
Email wykonawcy: tartak_bronek@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 11
Kod pocztowy: 08-210
Miejscowość: Platerów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 766905
Oferta z najniższą ceną/kosztem 766905
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 766905
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont wejścia na Górę Zamkową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 369290.79
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 439762.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439762.67
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.