To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-12
Ogłoszenie nr 510027056-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych: Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej promujących program ERASMUS+ oraz Politechnikę Krakowską
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Erasmus+
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500485-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 00000156003300,
ul. ul. Warszawska
24,
31-155
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 628 26 56; 628 22 20, e-mail
zampub@pk.edu.pl, faks
12 6282072.
Adres strony internetowej (url): www.pk.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej promujących program ERASMUS+ oraz Politechnikę Krakowską
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KA-2/164/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Temat: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej Wspólny Słownik Zamówień: 22000000-0 - Druki i produkty podobne, 30234000-8 - Nośniki do przechowywania, 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki, 39290000-1 Wyposażenie różne Opis: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej: 200 szt. pen-drive, 200 szt. notatnik z kartkami memo, 200 szt. notatnik spiralny, 300 szt. opaska odblaskowa, 500 szt. ołówek, 50 szt. bluz, projekt i wydruk z dostawą 200 szt. mini informatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Temat: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Mechanicznego Wspólny Słownik Zamówień: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki, 30234000-8 - Nośniki do przechowywania, 39290000-1 - Wyposażenie różne Opis: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Mechanicznego: 200 szt. koszulka polo, 125 szt. power bank, 65 szt. zestawy: portfel i pasek skórzany, 65 szt. portfel damski, 15 szt. wodoodporny monitor aktywności z ciśnieniomierzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Temat: Dostawa materiałów reklamowych dla Działu Współpracy Międzynarodowej Wspólny Słownik Zamówień: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania, 39290000-1 - Wyposażenie różne Opis: Dostawa materiałów reklamowych dla Działu Współpracy Międzynarodowej: 400 szt. kubki, 400 szt. torby bawełniane, 400 szt. pamięć przenośna USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22000000-0
Dodatkowe kody CPV: 30234000-8, 18000000-9, 39290000-1, 30234000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17200.00
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promobay Brzoskowski Kamaj Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10568.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Mechanicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30875.00
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promobay Brzoskowski Kamaj Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24418.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych dla Działu Współpracy Międzynarodowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16300.00
Liczba otrzymanych ofert:
18
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promobay Brzoskowski Kamaj Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13844.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa materiałów ukompletowania IPMed dla 42 BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu wg wymagań eksploatacyjno-technicznych WSZIRWDGRSZ
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Budowa hali garażowej na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.