eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Ponowne postępowanie naOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadaniaZadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026962-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663607-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

W imieniu Zamawiającego postępowanie przetargowe będzie przeprowadzane w Urzędzie Miejskim w Słomnikach ulica Tadeusza Kościuszki 64, 32-090 Słomniki Tel. 12 388 11 02 , fax. 12 388 21 02, e-mail: przetargi@slomniki.pl,


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 35053462100000, ul. ul. Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 3881043 lub 3881314, e-mail zgkim@slomniki.pl, faks 123 881 043.
Adres strony internetowej (url): www.zgkimslomniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIiR.271.50.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, Nr 112, poz. 1206) tj. 190801- skratki, 190802- zawartość piaskownika i 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy z terenu oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczy: transportu odpadu, zagospodarowania jak i wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji. Całość prac związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów powinna obejmować: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki- ilość roczna -20,0 Mg, a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę, na odpad o ładowności od 5,0 do 15,0 Mg o maksymalnej wysokości 2 m i podstawienie go do załadunku na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul Niecała. b) Wykonawca podstawia pusty kontener na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem), załadunek odpadu jest po stronie Zamawiającego. Kierowca który będzie ustawiał kontener zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego posadowienia na podłożu we wskazanym miejscu. c) Po załadunku każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. d) Transport w/w odpadów do miejsca ich zagospodarowania e) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa - poprzez odzysk Zadanie nr 2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika- ilość roczna - 50,0 Mg, a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę, na odpad o ładowności od 5,0 do 15,0 Mg o maksymalnej wysokości 2 m i podstawienie go do załadunku na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul Niecała. b) Wykonawca podstawia pusty kontener na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem), załadunek odpadu jest po stronie Zamawiającego. Kierowca który będzie ustawiał kontener zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego posadowienia na podłożu we wskazanym miejscu. c) Po załadunku Każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. d) Transport w/w odpadów do miejsca ich zagospodarowania e) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa - poprzez odzysk Zadanie nr 3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy- -ilość roczna 800,0 Mg. a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę , na odpad o ładowności od 15,0 do 20,0 Mg i podstawienie go do załadunku - hala odbioru osadu w oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała (typ pojazdu obsługującego kontener ze względu na gabaryty pomieszczenia - hakowiec). Po napełnieniu kontenera w zależności od potrzeb technologicznych, pracy wirówki, Wykonawca na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem) odbiera zapełniony kontener a w zamian podstawia kolejny pusty (zmiana kontenera w dniach poniedziałek - piątek). Przez cały czas trwania umowy jeden kontener będzie znajdował się na terenie oczyszczalni. Kontener typu KP musi być zgodny z normą DIN 30722-1. Max wysokość kontenera ok. 1800 mm. (wysokość kontenera ogranicza usytuowanie podajnika osadu ).Kierowca który będzie wstawiał kontener do hali zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego ustawienia kontenera na prowadnicach w hali odbioru osadu. Za wszelkie uszkodzenia podczas zmiany kontenera koszty naprawy ponosi Wykonawca. W przypadku odbioru osadu zmagazynowanego znajdującego się na terenie oczyszczalni załadunek będzie po stronie Zamawiającego. b) Każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. c) Transport w/w odpadu do miejsca jego zagospodarowania , d) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa - poprzez odzysk e) Komunalny osad ściekowy nie może być wykorzystywany w rolnictwie i do rekultywacji gruntów na celne rolne. f) Ustabilizowane komunalne osady ściekowe w procesie technologicznym nie podlegają higienizacji - wapnowaniu. g) Charakterystyka odpadu: Parametry osadu wytwarzanego w oczyszczalni ścieków w Słomnikach w zależności od pory roku i ilości oraz jakości dopływających ścieków surowych, są różne, (postać ziemista osadów- w załączeniu wyniki badań osadu). Warunki dla wszystkich zadań: 1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. W/w wartości są uzależnione od ilości i jakości dopływających do oczyszczalni ścieków surowych jak również od stopnia odwodnienia. 2. Odpady muszą być zagospodarowane poprzez odzysk zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r (Dz.U.2013 poz. 21 z poz. Zm.) 3. Wykonawca zapewniając transport odpadów musi wziąć pod uwagę gabaryty pojazdu i uwzględnić specyfikę dojazdu do oczyszczalni. 4. Z chwilą wywiezienia osadu z terenu oczyszczalni Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wywożony odpad z uwzględnieniem odpowiednich przepisów prawa. 5. Środki transportu użyte przez Wykonawcę podczas usługi muszą być; szczelne ( nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostawanie się poza pojazd) oraz mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozy odpadów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. C. Nomenklatura wg CPV 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513600-2 Usługi usuwania osadów 90513700-3 Usługi transportu osadów D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności związane z kierowaniem pojazdami odbierającymi odpady z oczyszczalni ścieków w Słomnikach -na każde zadanie oddzielnie 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


Dodatkowe kody CPV: 90513600-2, 90513700-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postepowania: W niniejszym postępowaniu na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Zgodnie z Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postepowania: W niniejszym postępowaniu na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Zgodnie z Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa KAMIR Monika Chwajoł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołowa 7/62
Kod pocztowy: 30-134
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.