eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Zakup i dostawa sprzętu wyważeniowego oraz optycznego dla KWP w Gorzowie Wlkp."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026303-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: "Zakup i dostawa sprzętu wyważeniowego oraz optycznego dla KWP w Gorzowie Wlkp."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662630-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa sprzętu wyważeniowego oraz optycznego dla KWP w Gorzowie Wlkp."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-33/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu wyważeniowego oraz optycznego dla KWP w Gorzowie Wlkp. 2. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ mowa jest o sprzęcie bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć sprzęt określony w ppkt 1. 3. Kod CPV: 35200000-4 Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny; 38631000-7 Lornetki. 4. Szczegółowy opis minimalnych wymagań taktyczno - technicznych (tzw. WTT), jakie musi spełniać sprzęt będący przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr 6A, 6B oraz 6C do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia). 5. Przeznaczenie sprzętu: zgodnie z WTT - zał. nr 6A, 6B i 6C do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia) 6. Zamawiany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 7. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom technicznym określonym w WTT (zał. nr 6A, 6B i 6C do SIWZ, odrębny dla każdej części). Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej złożonej przez Wykonawcę oferty i w dalszej kolejności dostarczonego przedmiotu zamówienia z WTT. 8. Sprzęt musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie "typu" towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego SIWZ i WTT stanowiącego zał. nr 6A, 6B i 6C do SIWZ. (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) 10. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla zamawianego sprzętu w formie oświadczenia, dla każdej części zamówienia. 11. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego w WTT. 12. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 13. Wykonawca dostarczy sprzęt na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy. 14. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części). 15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 16. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35200000-4


Dodatkowe kody CPV: 38631000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa 7 szt. lornetek termowizyjnych dla KWP w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112550.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Optical G. Matosek, H. Matosek Sp. J
Email wykonawcy: info@deltaoptical.pl
Adres pocztowy: ul. Piękna 1
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Nowe Osiny,
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138436.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138436.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138436.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.