eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025835-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy: "Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502160-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 67057452900000, ul. ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 345 12 60, e-mail sekretariat@cmk.radom.pl, faks 48 345 12 60.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cmk.radom.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.cmk.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UC-2131-1-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.54.00-1 - roboty na cmentarzach. Zamówienie obejmuje wykonanie grobów żelbetowych prefabrykowanych jedno i wieloosobowych oraz grobów urnowych oraz płyt P-2, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu., w tym: jednoosobowych szt. 28; dwuosobowych szt. 550; czteroosobowych szt. 18; groby urnowe szt. 295, wykonanie płyt prefabrykowanych: P-2 szt. 550. 2. Zakres robót wskazują: plan zagospodarowania terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, projekt budowlany budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45, specyfikacja wykonania i montażu grobów 1 - 4 osobowych, grób - urna z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, informacja BIOZ, wycena ofertowa, Harmonogram Nr 1/2020, Harmonogram Nr 2/2021. Załączony projekt budowlany budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, specyfikacja wykonania i montażu grobów 1 - 4 osobowych, grób - urna z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych oraz informacja BIOZ może posłużyć wykonawcy wyłącznie jako materiał pomocniczy do wyceny wynagrodzenia ryczałtowego robót objętych przedmiotem zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 3. Ustalenia projektu budowlanego, nie wiąże Wykonawcy w sposób definitywny. Wykonawca jest obowiązany przedstawić ofertę zgodnie z zapisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków, zachowując jednocześnie ustalenia planu zagospodarowania terenu Cmentarza. 4. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu umowy muszą być: - dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w szczególności Prawem budowlanym i ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1570), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie. 5. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: 7.1. koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz, kopalin i inne) ponosi Wykonawca, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania miejsca wywozu kopaliny piaskowej w obrębie terenu cmentarza, 7.2. koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników, 7.3. koszty zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 7.4. koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), 7.5. koszty prowadzenia prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania cmentarza, 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 10. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty ogólno-budowlane były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 860000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętem Specjalistycznym Joanna Adamczyk
Email wykonawcy: biuro@transportadamczyk.pl
Adres pocztowy: Jastrzębia 99B
Kod pocztowy: 26-631
Miejscowość: Jastrzębia
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1043040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1043040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.