eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025705-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.: Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502641-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27624746500000, ul. ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 332 424, e-mail azp.szpital@gmail.com, faks 32 2332424 w. 230.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpyskowice.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Sp/AZP/382/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa 24 godzina 7 dni w tygodniu obejmująca niedziele i święta - zakres: l. Świadczenie usług obsługi : - rozdzielni SN, NN i dwóch transformatorów - zespołu akumulatorów zasilania awaryjnego 2. Utrzymanie w gotowości ruchowej agregatu prądotwórczego typ Wola 3.Bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej w tym sygnalizacji przywoławczej. 4.Obsługa kotłowni olejowo-gazowej wraz z hydrofornią. 5.Zapewnienie funkcjonowania sieci elektrycznej w tym oświetlenia terenu szpitala zewnątrz i wewnątrz budynków. 6.Wykonywanie pomiarów ochrony izolacji instalacji elektrycznej , uziomów ,stołów operacyjnych oraz instalacji odgromowej ( w terminie do 01.04.2020 r) oraz pozostałego sprzętu podlegającemu badaniom 7.Zapewnienie niezbędnego sprzętu dielektrycznego. 8.Konserwacja i rozbudowa sieci komputerowej wewnętrznej 62 komputery dwa serwery w porozumieniu z działem informatycznym.. Czyszczenie komputerów pod nadzorem działu informatycznego. 9.Doraźne usuwanie awarii sprzętu szpitalnego. l0.Obsługa i konserwacja instalacji sprężonego powietrza oraz próżni . 11.Obsługa stacji uzdatniania wody. 12.Wykonywanie na obiekcie prac malarsko budowlanych ( malowanie sal i innych powierzchni) 13.Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w obiektach szpitala 14.Wykonywanie innych prac związanych z obsługą techniczną szpitala a nie ujętych w opisie 15.Całodobowa obsługa tlenowni. 16. Informowanie Apteki o konieczności zamawianie tlenu ,podtlenku azotu ,rozładunek pełnych i załadunek pustych butli. 17. Nadzór nad stanem technicznym magazynu odpadów medycznych, wydawanie odpadów. 18.Obsługa instalacji wodnokanalizacyjnej, konserwacja, naprawa, udrażnianie. 19.Bieżąca konserwacja dachów krytych papą na budynkach szpitalnych. 20.Naprawy ślusarskie i stolarskie w obiektach szpitala. 21.Wykonywanie napraw sprzętu medycznego, nie wymagającego specjalnych uprawnień w porozumieniu z działem aparatury medycznej. 22.Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne narzędzia wymagane przy świadczeniu usługi. 23.Wykonawca zapewni minimum stałego 1 osobowego stanu w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku dla obsługi bieżącej. W przypadku prac wymagających ustawowo obecności większej ilości pracowników ( np. prace elektryczne) zwiększonego składu osobowego. W pozostałym czasie oraz dni wolne od pracy co najmniej l dyżurującej osoby ( minimalny czas dojazdu do obiektu szpitala od telefonicznego zgłoszenia: 15 minut). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zgłaszania w każdy piątek osoby która będzie dyżurowała w tygodniu następnym - informację tą należy pisemnie przedłożyć w dziale Zamówień Publicznych oraz dostarczyć na Izbę Przyjęć. 24. Każde rozpoczęcie i zakończenie zleconej pracy należy zatwierdzić przez Zastępcę Dyrektora Szpitala w przypadku jego nieobecności przez Kierownika Działu Zamówień Publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71314199-3


Dodatkowe kody CPV: 50760000-0, 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130800.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Elektryczne Witold Nowosad
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedurnego 11/7
Kod pocztowy: 44-103
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.