eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-08

Ogłoszenie nr 510025634-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.

Areszt Śledczy: SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663099-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 31990200000, ul. ul. Zagnańska 155, 25563 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 314 091, e-mail dkw_kielce@sw.gov.pl, faks 413 314 419.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKW.2232.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2.1 Część I - sukcesywne dostawy owoców przetworzonych 3.2.1.1 Dżem CPV 15332200-6 - 5000 kg 3.2.1.2 Marmolada CPV 15332200-6 - 5000 kg 3.2.1.3 Powidła CPV 15332200-6 - 3500 kg3.2.2 Część II - sukcesywne dostawy cukru 3.2.2.1 Cukier biały kl. II CPV 15831200-4 (opakowania papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością o wadze 1 - 50 kg) - 17500 kg3.2.3 Część III - sukcesywne dostawy makaronu 3.2.3.1 Makaron gruby (świderki, kolanka, wstążka szeroka, muszelka itp, opakowania o wadze 1 kg - 10 kg) CPV 15851100-9 - 12500 kg 3.2.3.2 Zacierka CPV 15851100-9 - 2500 kg3.2.4 Część IV - sukcesywne dostawy konserw sojowych i produktów sojowych 3.2.4.1 Granulat sojowy CPV 15331000-7 - 500 kg 3.2.4.2 Kostka sojowa CPV 15331000-7 - 500 kg 3.2.4.3 Kotlet a'la schabowy CPV 15331000-7 - 150 kg 3.2.4.4 Krajanka sojowa CPV 15331000-7 - 300 kg 3.2.4.5 Pasztet sojowy alupak 130g CPV 15131310-1 - 910 kg Produkty sojowe dostarczane w opakowaniach 1 - 25 kg w workach papierowych lub z tworzywa, przeznaczonych do kontaktu z żywnością.3.2.5 Część V - sukcesywne dostawy artykułów sypkich 3.2.5.1 Mąka pszenna typ 500 CPV 15612100-2 - 3000 kg 3.2.5.2 Mąka ziemniaczana CPV 15612300-4 - 350 kg 3.2.5.3 Kasza jęczmienna CPV 15610000-7 - 4500 kg 3.2.5.4 Kasza manna CPV 15613000-8 - 2300 kg 3.2.5.5 Ryż biały CPV 15614100-6 - 7500 kg 3.2.5.6 Płatki owsiane CPV 15613380-5 - 1300 kg 3.2.5.7 Płatki kukurydziane CPV 15613311-1 - 150 kg Artykuły spożywcze dostarczane w opakowaniach 0,5 - 25 kg w workach papierowych lub z tworzywa, przeznaczonych do kontaktu z żywnością.3.2.6 Część VI - sukcesywne dostawy przypraw 3.2.6.1 Barszcz biały w proszku CPV 15891000-0 (opakowania o wadze 1 - 25 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 600 kg 3.2.6.2 Kawa zbożowa CPV 15861000-1 (opakowania o wadze 1 - 25 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 600 kg 3.2.6.3 Herbata granulowana czarna CPV 15863200-7 (opakowania o wadze 1 - 25 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 550 kg 3.2.6.4 Przyprawa do zup w płynie CPV 15871000-4 (opakowania o pojemności 1 - 3 l. - butelki plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 1400 l 3.2.6.5 Bulion drobiowy w proszku CPV 15891500-5 (opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 700 kg 3.2.6.6 Bulion jarzynowy w proszku CPV 15891500-5 (opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 700 kg 3.2.6.7 Przyprawa warzywna w proszku typu Vegeta CPV 15871270-7 (opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) -1400 kg 3.2.6.8 Cukier waniliowy CPV 15800000-6 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 90 kg 3.2.6.9 Ocet 10% CPV 15871000-4 (opakowania o poj. 0,5 - 1l plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 70 l 3.2.6.10 Musztarda CPV 15871250-1 (opakowania o wadze 200 g - 2 kg plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 600 kg 3.2.6.11 Majonez CPV 15871273-8 (opakowania o wadze 200 g - 2 kg plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 700 kg 3.2.6.12 Sól spożywcza jodowana drobnoziarnista CPV 15872400-5 (opakowania 1- 50 kg foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 1200 kg 3.2.6.13 Liść laurowy CPV 15872000-1 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 60 kg 3.2.6.14 Majeranek CPV 15872000-1 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 80 kg 3.2.6.15 Ziele angielskie CPV 15872000-1 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 60 kg 3.2.6.16 Pieprz naturalny mielony czarny CPV 15872100-2 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 150 kg 3.2.6.17 Czosnek suszony mielony CPV 15893000-4 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 60 kg 3.2.6.18 Papryka czerwona mielona (słodka, ostra) CPV 15872000-1 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 80 kg 3.2.6.19 Kwasek cytrynowy w proszku CPV 15800000-6 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 35 kg 3.2.6.20 Koper suszony CPV 15893000-4 (opakowania o wadze 1 - 5 kg papierowe lub inne przeznaczone do kontaktu z żywnością) - 55 kg 3.2.6.21 Bazylia suszona CPV 15893000-4 (opakowania o wadze 1 - 3 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 10 kg 3.2.6.22 Cynamon mielony CPV 15893000-4 (opakowania o wadze 1 - 3 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 15 kg 3.2.6.23 Chrzan CPV 15331110-1 (opakowania o wadze 200 g - 2 kg plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 600 kg 3.2.6.24 Ketchup CPV 15871230-5 (opakowania o wadze 200 g - 2 kg plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 400 kg 3.2.6.25 Syrop owocowy w płynie CPV 15831500-7 (opakowania o pojemności 1 - 5 l - butelki plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) - 3000 l3.2.7 Część VII - sukcesywne dostawy ryb i konserw rybnych 3.2.7.1 Konserwa rybna w pomidorach CPV 15240000-2 (puszka samootwieralna o wadze 330 g) - 825 kg 3.2.7.2 Konserwa rybna w oleju CPV 15240000-2 (puszka samootwieralna o wadze 330 g) - 825 kg 3.2.7.3 Paprykarz CPV 15240000-2 (puszka samootwieralna o wadze 330 g) - 1980 kg 3.2.7.4 Paprykarz CPV 15240000-2 (alupak o wadze 130 g) - 1690 kg 3.2.7.5 Filety śledziowe CPV 15241200-1 (w zalewie lekko osolonej bez skóry i głowy (opakowanie - wiadro plastikowe) o wadze 3 - 5 kg) - 2000 kg 3.2.7.6 Kostka z mintaja mrożona CPV 15220000-6 - 3300 kg3.2.8 Część VIII - sukcesywne dostawy warzyw przetworzonych 3.2.8.1 Leczo pieczarkowe CPV 15331000-7 (opakowania: do 2 kg) - 4000 kg 3.2.8.2 Koncentrat pomidorowy CPV 15331000-7 (opakowania: 900 g - 5 kg) - 2500 kg 3.2.8.3 Groszek konserwowy CPV 15331000-7 (opakowania: 400 g) - 1300 kg 3.2.8.4 Kukurydza konserwowa CPV 15331000-7 (opakowania: 400 g) - 1000 kg3.2.9 Część IX - sukcesywne dostawy konserw i pasztetów drobiowych 3.2.9.1 Mielonka drobiowa CPV 15131000-5 (opakowania alupak o wadze 130 g netto) - 1495 kg 3.2.9.2 Mielonka drobiowa CPV 15131000-5 (opakowania alupak o wadze 300 g netto) - 2550 kg 3.2.9.3 Pasztet drobiowy CPV 15131310-1 (opakowania alupak o wadze 130 g netto) - 1495 kg 3.2.9.4 Pasztet drobiowy CPV 15131310-1 (opakowania alupak o wadze 300 g netto) - 3450 kg3.2.10 Część X - sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych i zwierzęcych 3.2.10.1 Margaryna CPV 15412200-1 (tłuszcz do smarowania pieczywa w kostce - zawartość tłuszczu min. 60%) - 27000 kg 3.2.10.2 Olej roślinny rzepakowy CPV 15412200-1 (opakowania plastikowe o gramaturze 1 - 3 l) - 1200 l 3.2.10.3 Smalec wieprzowy CPV 15412100-0 (kostka do 3 kg) - 1100 kg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15332200-6, 15831200-4, 15851100-9, 15331000-7, 15131310-1, 15612100-2, 15612300-4, 15610000-7, 15613000-8, 15614100-6, 15613380-5, 15613311-1, 15891000-0, 15861000-1, 15863200-7, 15871000-4, 15891500-5, 15871270-7, 15871250-1, 15871273-8, 15872400-5, 15872000-1, 15872100-2, 15893000-4, 15331110-1, 15871230-5, 15831500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW PRZETWORZONYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34335.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
Email wykonawcy: ppuhmargo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 6
Kod pocztowy: 87-707
Miejscowość: Zakrzewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35559.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35559.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48384.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY CUKRU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP "Kłos-Pol" Małgorzata, Józef Filipowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podrzecze 36
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41391.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41391.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54810.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY MAKARONU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
Email wykonawcy: ppuhmargo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 6
Kod pocztowy: 87-707
Miejscowość: Zakrzewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29662.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29662.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42393.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18870.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. "GRACJA" Jolanta Zdunek
Email wykonawcy: f.h.gracja@wp.pl
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17622.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17622.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26872.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SYPKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33357.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP "Kłos-Pol" Małgorzata, Józef Filipowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podrzecze 36
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38223.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38223.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47616.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY PRZYPRAW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34002.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33396.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33396.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45573.10
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY RYB I KONSERW RYBNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84522.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKWEN II Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górna 25
Kod pocztowy: 25-415
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82429.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82429.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124412.40
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW PRZETWORZONYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25146.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. "GRACJA" Jolanta Zdunek
Email wykonawcy: f.h.gracja@wp.pl
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27287.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27287.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61668.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY KONSERW I PASZTETÓW DROBIOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47053.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KONSHURT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Korfantego 26
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42086.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42086.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52978.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: SUKCESYWNE DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102946.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OL-TRADE s. c. Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 127
Kod pocztowy: 31-670
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107289.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107289.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.