To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-08
Ogłoszenie nr 510025116-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - numer sprawy WZP.272.10.2019.III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550015495-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000,
ul. al. Niepodległości
,
64920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 109 442, e-mail
zampub@powiat.pila.pl, faks
672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - numer sprawy WZP.272.10.2019.III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.272.10.2019.III
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do zaproszenia (m.in. programy edukacyjne, płyty CD z muzyką relaksacyjną, itp.). 2. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. 3. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B. 4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę. 6. Określone w Załączniku nr 1 do zaproszenia wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. Jeśli w Załączniku nr 1 znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w Załączniku nr 1. 7. Dostarczone doposażenie (sprzęt) musi być fabrycznie nowe. 8. Gwarancja - min. 24 miesiące. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (Załącznik Nr 3 do zaproszenia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
787.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GREGO Grzegorz Król
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeniu z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamówienie obejmuje dostawę doposażenia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do uzasadnienia.
Dostawa przedmiotowego doposażenia stanowiła część piętnastą zamówienia w przetargu nieograniczonym, który został ogłoszony dnia 31 lipca 2018 r. (numer ogłoszenia: 597056-N-2018). Na część piętnastą zamówienia wpłynęła jedna oferta na kwotę 1 319,34 zł, która przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia (750,93 zł brutto) postępowanie w części piętnastej zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
W kolejnym wszczętym postępowaniu dostawa przedmiotowego doposażenia stanowiła część czternastą zamówienia (przetarg nieograniczony został ogłoszony dnia 24 września 2018 r. - numer ogłoszenia: 620757-N-2018). W związku z tym, że na część czternastą zamówienia nie została złożona żadna oferta, postępowanie w części czternastej zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
W trzecim z kolei wszczętym postępowaniu dostawa przedmiotowego doposażenia stanowiła część siódmą zamówienia (przetarg nieograniczony został ogłoszony dnia 26 października 2018 r. - numer ogłoszenia: 641192-N-2018). W związku z tym, że na część siódmą zamówienia nie została złożona żadna oferta, postępowanie w części siódmej zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana instalacji c.o. etażowego z kotłem na paliwo stałe, pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.