To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-11
Ogłoszenie nr 510025014-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Gmina Międzychód: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550006694-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 52459400000000,
ul. ul. Piłsudskiego
2,
64-400
Międzychód, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
957 488 100, e-mail
urzad@miedzychod.pl, faks
957 488 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzychod.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RII.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Zaproszenia 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania polegającego na świadczeniu usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie ich do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) W trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane z jego winy np. uszkodzenie majątku Zamawiającego lub osób trzecich, spowodowane w trakcie odbioru odpadów. 5) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych, z których odbierane będą odpady komunalne. Wykaz w/w nieruchomości będzie aktualizowany przez Zamawiającego stosownie do zachodzących zmian. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego wydrukowania i dystrybucji wśród właścicieli w/w nieruchomości na swój koszt, również w przypadku ewentualnych jego zmian. Harmonogram musi uwzględniać minimalne częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych oraz wymaga każdorazowego uprzedniego zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zgodnie ze złożoną przez właściciela deklaracją oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa miejscowego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości tj. niesegregowania odpadów mimo zadeklarowanej przez właściciela nieruchomości segregacji, Wykonawca jest zobowiązany udokumentować w formie protokołu i dokumentacji zdjęciowej każdy przypadek naruszenia zasad, o których mowa wyżej. Niniejszą dokumentację Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty odbioru odpadów z wskazanego w dokumentacji adresu nieruchomości. Wzór protokołu określi Zamawiający. 8) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych wspólnie z odpadami pochodzącymi z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, nieruchomości niezamieszkałych lub odpadami pochodzącymi z innej gminy. 9) Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszystkie pozostałe koszty zamówienia, w tym: koszty wyposażenia w pojemniki do odpadów zmieszanych i segregowanych na czas trwania umowy oraz worków do selektywnej zbiórki , koszty odbioru, transportu składowania mebli oraz odpadów wielkogabarytowych, koszty zorganizowania i prowadzenia Pszok-u , koszty wydruków harmonogramów odbioru odpadów oraz ewentualnych zmian, jak również koszty ich dostarczenia właścicielom nieruchomości. Ponadto, w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską - dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne w ramach ich zagospodarowania przez Wykonawcę. 10) Wykonawca wyznaczy osobę jako koordynatora w zakresie wykonywania obowiązków umowy, leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej indywidualnej oraz zbierane będą z pojemników wystawionych przed nieruchomość, w zabudowie wielorodzinnej zbierane będą z pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela (zarządcę) nieruchomości (np. altanki śmietnikowe). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 13) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru "u źródła" każdej ilości 4 frakcji odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny: papieru i tektury, szkła i opakowań ze szkła, plastiku (tworzywa sztucznego) oraz odpadów ulegających biodegradacji. 14) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 15) Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji umowy na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu raportów wagowych oraz kart przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami. 17) W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów należy zapewnić, aby były one utrzymywane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, zgodnym z obowiązującymi przepisami. 18) Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 19)Wykonawca jest zobowiązany do posiadania bazy magazynowo-transportowej z zapleczem techniczno-biurowym oraz socjalnym spełniającymi wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska usytuowanej w Gminie Międzychód, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy do którego terenu posiada tytuł prawny. 20)Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania , prowadzenia i obsługi gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowanego na terenie Międzychodu zwanego dalej PSZOK-iem. 21) Przewidywana ilość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w okresie 2 miesięcy wynosi łącznie około 880,0 ton, z tego: - odpady zmieszane około 640,0 ton - odpady segregowane około 160,0 ton - odpady wielkogabarytowe około 60,0 ton - odpady w PSZOK-u 20,0 ton 22) Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a ) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to czynności związane z odbieraniem odpadów komunalnych oraz kierowaniem pojazdami do zbiórki odpadów. b) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży aktualne oświadczenie, poświadczające, że osoby, o których mowa w pkt. a) są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy ww oświadczenie ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów , nr pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia poświadczającego zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. e) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. III. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.02.2020 r. do 31.03.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
565914.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
611187.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamowienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba
prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania
zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną
osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału
prywatnego;
Zamówienie zostało udzielone Miejskiej Spółce Komunalnej AQUALIFT Sp. z o.o. ul. Bolesława Chrobrego 24A, 64-400 Międzychód, która spełnia wszystkie w/w przesłanki oraz jest w stanie wykonać osobiście kluczowe części zamówienia.
Dotychczasowe usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych na terenie Gminy Międzychód wykonywane w oparciu o przeprowadzane postępowania przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego oraz zamówienia z wolnej ręki, realizowane były przez w/w Spółkę należycie oraz zgodnie z zawartą umową.
Wobec powyższego Gmina Międzychód, udzieliła zamówienia na wykonanie w/w zadania MSK AQUALIFT Sp. z o.o.
z siedzibą w Międzychodzie.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi gminnej wewnętrznej Głażewo-Gralewo nad nieczynną linią kolejową nr 373 Międzychód-Zbąszyń w km 9+660.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.