eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron



Ogłoszenie z dnia 2020-02-11

Ogłoszenie nr 510024825-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.

Pieniński Park Narodowy: obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638057-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000, ul. ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 625 601, e-mail biuro@pieninypn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppn
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Sokolica" w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: o codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. o udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, o utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; o utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, o występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, o prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę. B. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Trzy Korony" w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r., oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: o codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. o udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, o utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; o utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony, a zwłaszcza codziennego zebrania śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. Utrzymanie czystości w obrębie szczytu Trzech Koron obejmuje: poczekalnię, żleb pod pomostem, sąsiedztwo galerii widokowej i prowadzącego do niej ciągu komunikacyjnego, o występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, o prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7


Dodatkowe kody CPV: 63513000-8, 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Sokolica"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sport & Fun Agata Tańczak-Sięka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Zamoyskiego 40/1
Kod pocztowy: 35-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9.77
Waluta: procent

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Trzy Korony"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jadwiga Broźna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trzech Koron 55A
Kod pocztowy: 34-443
Miejscowość: Sromowce Niżne
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2.37
Waluta: procent

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.