eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach



Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 510024273-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623516-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10015204300000, ul. ul. św. Rocha 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 225 93 00, e-mail kmondzielewski@zec.pabianice.pl, faks 42 225 93 04.
Adres strony internetowej (url): http://www.zec.pabianice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

295/TT/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w Zakładzie Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. w Pabianicach w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "Wykonanie instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach". 2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. 3. Prace budowlano - instalacyjne, dla których będzie prowadzony nadzór inwestorski obejmują w szczególności wykonanie następujących robót: a) modernizację istniejących instalacji odpylania spalin - budowa nowego stopnia odpylania spalin - filtrów workowych - Układ dwóch filtrów pracujących na ilości spalin z trzech źródeł, b) montaż instalacji odazotowania spalin metodami pierwotnymi wspomaganymi metodą wtórną SNCR dla kotłów K1 i K4, c) budowę instalacji odsiarczania spalin metodą półsuchą - Układ dwóch instalacji pracujących na dla kotłów K1, K3 i K4, d) instalacja mediów pomocniczych. 4. Informacje pomocnicze: a) Wartość robót, których dotyczy nadzór inwestorski jest określona na kwotę 36 372 476,21 zł netto. b) Zakres wykonywanych przez wykonawcę prac szczegółowo określają: - Program funkcjonalno - użytkowy (dokument stanowiący element dokumentacji przetargowej na etapie wyboru generalnego wykonawcy prac), - Dokumentacja projektowa, której zakres został zdefiniowany w Rozdziale 2.1.3.1 od pkt. 1) do 10) Programu funkcjonalno - użytkowego (dokument opracowany przez wybranego wykonawcę robót budowlanych na etapie realizacji umowy). 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Konstantynowska 62, 95-200 Pabianice. 6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ) b) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego; d) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, przygotowywania projektów korespondencji związanej z prowadzonymi robotami na rzecz administracji i organów kontrolnych; e) inicjowanie lub opiniowanie propozycji zmian do umowy, lub realizacji robót dodatkowych (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp), w tym weryfikacji konieczności ich wykonania, zgodności z przepisami prawa, przygotowania niezbędnej dokumentacji. W tym samym zakresie Wykonawca będzie zobowiązany w przypadku konieczności zastosowania zamiennych rozwiązań i materiałów, bądź to w przypadku ujawnienia wad dokumentacji projektowej. f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; g) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; h) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; i) zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru j) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; k) terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych, w tym opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca w tym zakresie z Inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych; l) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; m) w okresie 1 roku od odbioru końcowego robót budowlanych wspieranie działań Zamawiającego mającego na celu realizację obowiązków wykonawcy robót budowlanych wynikających z gwarancji i rękojmi poprzez: - wsparcie zamawiającego w procesie zgłoszenia ewentualnych braków i usterek, - nadzór nad działaniami wykonawcy robót budowlanych mających na celu usunięcie zgłoszonych usterek - uczestniczenie w odbiorze robót usterkowych - udział w dwóch przeglądach powykonawczych, po upływie 6 miesięcy i 1 roku od zakończenia robót budowlanych i sporządzenie protokołu z dokonanego przeglądu. n) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżąca weryfikacja umów z ewentualnymi podwykonawcami, - opiniowanie, weryfikacja dokumentów i doradztwo na rzecz inwestora w odniesieniu do form zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawców (art. 29 ust. 3a ustawy PZP), - opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. 7. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z kierownikiem obiektu) wizji lokalnej. 8. Kody CPV: 8.1. Główny: 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 8.2. Dodatkowe: 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 9. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na miesiąc, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy, a faktura końcowa wynosząca 20% zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71318000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 670000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFEGE S. A. S
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 15-27 rue du Port, Parc de I'lle
Kod pocztowy: 92-022
Miejscowość: Nanterre
Kraj/woj.: Francja

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: F

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379714.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379714.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 858171.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.