eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji projektów "Usługi społeczne dla rodziny" oraz "Nasz projekt- Twoją szansą na pracę"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 510023996-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie: Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji projektów "Usługi społeczne dla rodziny" oraz "Nasz projekt- Twoją szansą na pracę"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635481-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29066483800000, ul. Pawłów 56, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 274 89 47, 252 71 73, e-mail ops.pawlow@poczta.onet.pl, faks 41 252 71 73.
Adres strony internetowej (url): http://gops.pawlow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji projektów "Usługi społeczne dla rodziny" oraz "Nasz projekt- Twoją szansą na pracę"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu przeprowadzenia zajęć dla uczestników projektów "Usługi społeczne dla rodziny" oraz "Nasz projekt- Twoją szansą na pracę" oraz ich rodzin. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 : Usługi z zakresu rehabilitacji dla uczestników projektu" Usługi społeczne dla rodziny" tj. grupy 10 osób w miejscu zamieszkania 3 godz. miesięcznie przez 33 miesiące Okres zatrudnienia: 2019r -120h, 2020r - 360h, 2021 - 360h, 2022r - 150h. W ramach projektu usługi rehabilitacyjne obejmować będą pracę na rzecz 10 uczestników projektu. - Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31 05.2022 r. - Liczba godzin w projekcie 990. - Zajęcia w formie indywidualnej. - Liczba uczestników: 10 - Dla potrzeb Beneficjentów będą odbywać się usługi usprawniająco- rehabilitacyjne w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej - Rolą rehabilitanta będą usługi na rzecz poprawy funkcjonowania osób niesamodzielnych w ich środowisku zamieszkania oraz udzielanie porad opiekunom faktycznym i wspieranie ich w procesie opieki nad osobami niesamodzielnymi. - Miejscem wykonywania usług będzie miejsce zamieszkania uczestnika projektu - Harmonogram pracy będzie sporządzany przez Rehabilitanta i przedstawiany koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Od rehabilitanta wymagamy w szczególności: 1. Udzielanie usług rehabilitacyjnych dla 10 Uczestników projektu, tj. 3 godziny zegarowe dla każdej z osób przez 33 miesiące. 2. Prowadzenia dokumentacji w zakresie działań rehabilitacyjnych dla osób niesamodzielnych korzystających z projektu - karty pracy. 3. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w zawodzie. Zadanie nr 2 : Usługi z zakresu psychoterapeutycznego/ lekarz pediatrii/ lekarz psychiatrii dziecięcej- przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu" Usługi społeczne dla rodziny" tj. dzieci z rodzin niewydolnych wychowawczo 23 dzieci x 20 spotkań x 2godziny =920 godzin w projekcie. Okres zatrudnienia: 2019 - 140h, 2020r - 320h, 2021 - 320h, 2022 -140h. - Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31.05.2022 r. - Liczba godzin w projekcie 920. - Zajęcia w formie indywidualnej. - Liczba uczestników: 23 dzieci z rodzin niewydolnych wychowawczo - Dla potrzeb Beneficjentów będą odbywać się indywidualne konsultacje psychoedukacyjne. - Rolą psychoterapeuty będzie rozwijanie umiejętności psychospołecznych dzieci: nabywanie zdolności i umiejętności w sferze samokontroli, relacji społecznych, emocji i nauki szkolnej , uczenia się rozumienia i wyrażania uczuć, racjonalnego myślenia i kształtowania pozytywnej samooceny. - Miejscem wykonywania usług psychologa będą wyznaczone punkty na terenie Gminny Pawłów - Harmonogram pracy będzie sporządzany przez psychoterapeutę/lekarza pediatrię/psychiatrii dziecięcej i przedstawiany koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia. Od psychoterapeuty/ lekarza pediatrii/psychiatrii dziecięcej wymagamy w szczególności: 1. Przeprowadzenie indywidualnych zajęć psychoedukacyjnych dla 23 dzieci z rodzin Uczestników projektu, tj. 20 spotkań po 2 godziny zegarowe każda dla każdej z osób. Celem psychoedukacji będzie diagnozowanie problemów dzieci, zaburzeń rozwoju emocjonalnego i społecznego, zaburzeń zachowania, zaburzeń nerwicowych, problem w komunikowaniu się. Podczas terapii rozwiązywane będą problemy istniejące w danej rodzinie i jej otoczeniu. Głównym celem psychoterapii skierowanej do dzieci i młodzieży jest trwała zmiana funkcjonowania i poprawa jakości życia, zrozumieniu oraz zwerbalizowaniu uczuć i emocji, jakie im towarzyszą. 2. Przygotowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o powyższy zakres merytoryczny, podlegający zatwierdzeniu przez Koordynatora Projektu. 3. Prowadzenia niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu (listy obecności, ankiety umiejętności i potrzeb według własnego wzoru). 4. Każdorazowe dostarczanie po zakończonym miesiącu protokołu zdawczo-odbiorczego i list obecności potwierdzających odbycie zajęć. 5. Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć psychoedukacyjnych. 6. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Zadanie nr 3 : Usługi terapeutyczne - szkoła dla rodziców niewydolnych wychowawczo - zajęcia grupowe łącznie 288h: 2019 r -30h, 2020r - 114h, 2021r - 114 h, 2022-30h obejmować będą szkołę dla rodziców niewydolnych wychowawczo -Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31.02.2022r. -Liczba godzin w projekcie 288 -Zajęcia w formie grupowej 2 grupy po 10 osób - Miejscem wykonywania warsztatów społecznych z terapeutą będzie Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Pawłów 46, 27-225 Pawłów - Harmonogram pracy będzie sporządzony przez teraputę i przedstawiony koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu wsparcia. Od terapeuty wymagamy w szczególności: 1. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Zadanie nr 4 : Usługi z zakresu Psychologii - zajęcia grupowe łącznie 48h: 2019 r - 16h, 2020r - 16h, 2021r - 16 h obejmować będą pracę na rzecz uczestników projektu "Nasz projekt-Twoją szansą na pracę". -Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31.12.2021 r. -Liczba godzin w projekcie 48 -Zajęcia w formie grupowej. - Warsztaty kompetencji społecznych z psychologiem (16hx 3 grupy razem 48) zajęcia grupowe wspierające rozwój społeczny i zwiększające umiejętności poprawnego funkcjonowania w społeczeństwie. Program oparty o trening umiejętności interpersonalny i asertywności, metody radzenia sobie ze stresem i inne zajęcia kształtujące zaradność, samodzielność i aktywność społeczną. Uczestnicy Projektu otrzymają wsparcie w uzyskaniu równowagi psychicznej . W sposób otwarty i bezpieczny będą mogli porozmawiać o swoich problemach i doświadczeniach. Zdobyć wiedzę na temat uzależnień i sposobów leczenia. - Liczba uczestników 45 osób. - Dla potrzeb Uczestników Projektu będą odbywać się grupowe warsztaty kompetencji społecznych z psychologiem - Miejscem wykonywania warsztatów społecznych z psychologiem będzie Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Pawłów 46, 27-225 Pawłów - Harmonogram pracy będzie sporządzony przez psychologa i przedstawiony koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu wsparcia. Od psychologa wymagamy w szczególności: 1. Przeprowadzenie zajęć na temat autoprezentacji, wsparcie motywacyjne, umiejętności wyznaczania i konsekwencja celów, godzenie ról rodzinnych i zawodowych, przełamywanie stereotypów związanych z płcią, wiekiem, i stopniem sprawności 2. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Zadanie nr 5: Usługi z zakresu Psychologii - zajęcia indywidualne łącznie135h: 2019 r - 45h, 2020r - 45h, 2021r - 45 h -Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31.12.2021r. -Liczba godzin w projekcie:135h ( 3h x15osóbx 3grupy) - Indywidualne konsultacje społeczne z psychologiem zindywidualizowane podejście do każdego Uczestnika Projektu i pozwolą zidentyfikować i odpowiedzieć na konkretne problemy w zakresie wewnętrznych barier utrudniających proces reintegracji. Kontakt z UP pozwoli rozpoznać i zapobiegać ryzyku wypadnięcia z Projektu. W razie konieczności w zajęciach z psychologiem przewiduje się również udział osób z otoczenia UP. - Liczba uczestników 45 osób. - Dla potrzeb Uczestników Projektu będą odbywać się indywidualne konsultacje z psychologiem. - Rolą psychologa będzie pomoc Uczestnikom Projektu w przełamaniu barier psychologicznych utrudniających obiektywną samoocenę, kształtowanie umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju osobistego, a w tym: autoprezentacja, kreatywność i nastawienie do zmian, metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, zwiększenie pewności siebie, poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, zwiększenie motywacji do działania, nauka stawiania sobie celów i priorytetów, dostrzegania pozytywów w swoim życiu, budowanie roli w rodzinie. - Miejscem wykonywania warsztatów społecznych z psychologiem będzie Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Pawłów 46 - Harmonogram pracy będzie sporządzony przez psychologa i przedstawiony koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu wsparcia. Od psychologa wymagamy w szczególności: 1. Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z UP na temat radzenia sobie z trudnościami takimi jak: poczucie osamotnienia, niepełnosprawność własna lub bliskich, opieka nad osobą niepełnosprawną, odrzucenie przez bliskich, wykluczenie społeczne, konflikty w rodzinie, poczucie braku zatrudnienia, poczucie braku zrozumienia przez najbliższych, uzależnienie od alkoholu i innych środków, pogorszone samopoczucie psychiczne (depresja, smutek, rozdrażnienie, łatwe wpadanie w złość zniechęcenie, lęk inne. 2. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Zadanie nr 6: Usługi z zakresu Psychoterapeutycznego - łącznie 96h: 2019 r - 32h, 2020r - 32h, 2021r - 32 h W ramach projektu "Nasz projekt-Twoją szansą na pracę" usługi - grupa wsparcia dla osób z rodzin/otoczenia uczestników Projektu - Okres prowadzenia zajęć: od podpisania umowy do 31.12.2021 r. - Liczba godzin w projekcie 96 - Grupa wsparcia dla osób z rodzin/otoczenia osób z problemem alkoholowym i przemocy. - UP otrzymają wsparcie w uzyskaniu równowagi psychicznej . W sposób otwarty i bezpieczny będą mogli porozmawiać o swoich problemach i doświadczeniach (także z osobami w podobnej sytuacji). Zdobyć wiedzę na temat uzależnień i sposobów leczenia. Nad efektami terapii grupy będzie czuwał psychoterapeuta . Liczba godzin wsparcia będzie zależała od indywidualnych rozmów z UP i wskazania do uczestnictwa. Przeżywających kryzys i trudności rodzinne. Liczba osób w grupie będzie zależna od zdiagnozowanych wśród UP potrzeb. - Harmonogram pracy będzie sporządzony przez psychoterapeutę i przedstawiony koordynatorowi projektu. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu wsparcia. Od psychoterapeuty wymagamy w szczególności: 1. Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z członkami rodzin UP na temat radzenia sobie z trudnościami takimi jak: poczucie osamotnienia, niepełnosprawność własna lub bliskich, odrzucenie przez bliskich, wykluczenie społeczne, konflikty w rodzinie, poczucie braku zatrudnienia, poczucie braku zrozumienia przez najbliższych, uzależnienie od alkoholu i innych środków, pogorszone samopoczucie psychiczne (depresja, smutek, rozdrażnienie, łatwe wpadanie w złość zniechęcenie, lęk inne. 2. Posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego oraz minimum 2 - letniego doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym . Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości godzin w projekcie w poszczególnych latach oraz okresu realizacji projektu w przypadku zmiany harmonogramów w projektach, zatwierdzonych przez Instytucję Zarządzającą. Przedmiot zamówienia współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Usługi społeczne dla rodziny" oraz "Nasz projekt- Twoją szansą na pracę"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6


Dodatkowe kody CPV: 85312500-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługi z zakresu Psychologii - zajęcia grupowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9450.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Słoneczne 14
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3024.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3048.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3048.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługi z zakresu Psychologii - zajęcia indywidualne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3360.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SERWI KADR" Tomasz Mazur
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Iłżecka 20
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8572.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8572.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9720.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługi z zakresu Psychoterapeutycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7680.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Słoneczne 14
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6912.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6912.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6912.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.