eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5



Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 510023751-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego: Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634860-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 51074266900000, ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 210 500, e-mail zamowienia@powiat-olsztynski.pl, faks 895 210 501.
Adres strony internetowej (url): http://powiat-olsztynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI-V.272.11.2019.EM9

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5. 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w następujących rodzajach i ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i napędzany wodorem - 19000 szt. 2) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 300 szt 3) Tablice zwyczajne motorowerowe, motorowerowe tymczasowe, motorowerowe profesjonalne w tym wtórniki wg potrzeb, a także silnik elektryczny - 200 szt 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w ust.2. Ilości poszczególnych rodzajów tablic wskazanych w ust. 2 są szacunkowe i Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości danego rodzaju tablic. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w ust. 2 może być mniejsza niż wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone planowane wielkości kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może jednak przekroczyć wartości umowy określonej na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniających przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wyprodukowanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w: 1) rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. , poz.2355 z późn. zm.) 2) rozdziale 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1751), 3) Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r., poz. 155) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku, w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów ( Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ) 5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia wg wzorów wynikających z przepisów obowiązujących w dniu produkcji tablic. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie: 1) do trzech dni - w przypadku partii zawierającej poniżej 500 sztuk tablic, 2) do siedmiu dni - w przypadku partii zawierającej powyżej 500 sztuk tablic od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Koszt załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w opakowaniach po 25 kompletów lub 50 sztuk, na których zamieszczona będzie nazwa Wykonawcy oraz specyfikacja zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193860
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DERPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tablice@derpol.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 12-16/22
Kod pocztowy: 81-759
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274139
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274139
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.