eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko



Ogłoszenie z dnia 2019-02-06

Ogłoszenie nr 510023477-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.

Gmina Olecko: Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663246-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500303824-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olecko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067127700000, ul. Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 520 21 68, e-mail um@um.olecko.pl, faks 87 520 25 58.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olecko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKO.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko. 2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności: remont bieżący polegający na zakupie, transporcie i wbudowaniu w nawierzchnię drogi mieszanki z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm (30% kruszyw przekruszonych), bądź wbudowanie i/lub transport mieszanki dostarczonej przez Zamawiającego. Zakres będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego. Przez wbudowanie kruszywa w nawierzchnię drogi należy rozumieć jego rozłożenie (wypełnienie kolein, zaniżeń), wyrównanie (uzyskanie spadków poprzecznych) i zagęszczenie odporne na działanie ruchu. Przy realizacji prac remontowych należy stosować mieszankę z kruszywa naturalnego o frakcji 0 - 31,5mm (30% kruszyw przekruszonych), która nie może zawierać więcej niż 50% ziaren o wielkości do 2mm wg normy PN-S-06102. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w celu weryfikacji spełnienia wymagań w zakresie kruszywa, w trakcie realizacji zamówienia, przeprowadzenia badań próbek wbudowanego kruszywa przez uprawnione laboratorium. Nie spełnienie wymagań dla kruszyw będzie podstawą do nie zapłacenia za wykonaną usługę. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Warstwę kruszywa należy układać na osuszoną powierzchnię. Szacunkowa ilość kruszywa: 30 000 ton. 3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności: 1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); 2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; 4) pełnienie całodobowych dyżurów. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 859447.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wieniawskiego 6
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 861000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.