eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Utrzymanie zieleni miejskiej w Olecku



Ogłoszenie z dnia 2019-02-06

Ogłoszenie nr 510023455-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.

Gmina Olecko: Utrzymanie zieleni miejskiej w Olecku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663212-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500303837-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olecko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067127700000, ul. Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 520 21 68, e-mail um@um.olecko.pl, faks 87 520 25 58.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olecko.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.olecko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni miejskiej w Olecku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKO.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni miejskiej w Olecku 2. Wykonawca (Zarządca) w ramach realizacji zamówienia przyjmuje do zarządzania i utrzymania urządzone tereny zieleni miejskiej w Olecku. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania urządzonych terenów zieleni wymienionych w załączniku nr 6 zgodnie z następującymi standardami utrzymania: 3.1. Przeprowadzanie zabiegów aearcji i wertykulacji trawników zgodnie z ilością zadeklarowaną w formularzu oferty; 3.2. Prowadzenie pielenia rabat i krzewów, w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu; 3.3. Dosiewania trawy i na bieżąco uzupełnianie ubytki trawników; 3.4. Wywożenie trawy po każdym koszeniu; 3.5. Zabezpieczanie krzewów na zimę; 3.6. Nawożenie roślin wg różnorodności i potrzeb; 3.7. Uzupełnianie kory w skupiskach roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę). 3.8. Koszenie trawników (wysokość murawy nie może przekraczać 10 cm) załadunek i wywóz skoszonej trawy; 3.9. Cięcie krzewów pielęgnacyjne i kształtujące- w zależności od gatunku i wieku, przycinanie pędów mające na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy; 3.10. Cięcie odmładzające żywopłotów o pędach zdrewniałych- przycięcie pędów zdrewniałych mające na celu zagęszczenie krzewów, nadanie nowej odpowiedniej formy, po wykonaniu pracy należy natychmiast usunąć ścięte pędy; 3.11.Cięcie żywopłotu po pędach niezdrewniałych - cięcie obejmuje wszystkie płaszczyzny żywopłotu po linii odrostów pędów niezdrewniałych; 3.12.Odchwaszczanie skupisk krzewów i żywopłotów - spulchnienie gleby oraz usuwanie ręcznie chwastów i samosiewów z systemem korzeniowym oraz odcięcie brzegów trawnika; 3.13. Wykładanie korą skupisk krzewów warstwą 6-8 cm; 3.14. Podlewanie drzew, krzewów, roślin i trawników w zależności od potrzeb; 3.15. Wygrabianie liści z trawników i skupisk krzewów - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem; 3.16. Prowadzenia ewidencji istniejącego drzewostanu, zbieraniu wniosków od osób fizycznych i innych organów o potrzebie wycięcia bądź przycięcia drzew, przygotowywaniu wniosków wraz z opisem i wskazaniem miejsca drzewa do wycięcia, a następnie po uzyskaniu zgody od odpowiednich organów dokonania wycinki drzew zgodnie ze wskazanym w decyzji terminie oraz odsadzenia, jeżeli decyzja tego wymaga, a także własna analiza potrzeb w tym zakresie (protokół z takiego przeglądu Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego w terminie do 30.04.2019r. oraz do 30.09.2019r.) 3.17. Ciągłej, pielęgnacyjnej przycinki drzew polegającej na usuwaniu gałęzi zapobiegającej uszkodzenia mienia i osób fizycznych. 3.18. Sezonowe obsadzanie kwiatami rabat i gazonów (rośliny zakupione przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym gatunków za kwotę 25 000,00 zł brutto rocznie): 1) przygotowanie kwietników do obsadzenia (przekopanie gleby z wysiewem i przykryciem nawozów, wyrównanie), 2) sadzenie roślin sezonowych (wyznaczenie miejsc sadzenia, posadzenie i podlanie), 3.19. pielenie wraz z usuwaniem przekwitłych kwiatostanów ( spulchnienie gleby oraz usuwanie ręczne chwastów z systemem korzeniowym oraz odcięcie brzegów trawnika), 3.20. Podlewanie, 3.21. Likwidacja nasadzeń na koniec sezonu wraz z wyrównaniem powierzchni (usuwanie materiału roślinnego oraz innych zanieczyszczeń z wywozem, wyrównanie powierzchni gleby); 3.22. Zwalczanie chorób i szkodników; 3.23. Usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni oraz ich koszenie nie powinno powodować zanieczyszczeń przyległych placów i chodników; 3.24. Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielęgnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie); 3.25. Uzupełnienie roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy leży w zakresie Wykonawcy w ilości do 100 sztuk roślin (rośliny dostarczone przez Zamawiającego); 3.26. Usuwanie śniegu z roślin iglastych (ręczne obsypywanie śniegu); 3.27. Oczyszczanie pozimowe trawników i rabat z krzewami z liści i innych zanieczyszczeń; 3.28. Oczyszczanie z wszelkich zanieczyszczeń terenów placów zabaw z oczyszczaniem z nieczystości elementów zabawowych. 3.29. Sprzątanie ciągów pieszych biegnących przez tereny zieleni polegające na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń (piasku, liści, śmieci itp.) a zimą na odśnieżaniu i likwidowaniu śliskości. 3.30. Śmieci pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien pozbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 263148.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunelnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Wolności 2
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.