eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-05

Ogłoszenie nr 510022895-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.

Gmina Aleksandrów Łódzki: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503772-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Aleksandrów Łódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 472057738, ul. Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422700300, e-mail gmina@aleksandrow-lodzki.pl, faks 422700313.
Adres strony internetowej (url): www.aleksandrow-lodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Zakres usług będących przedmiotem poszczególnych części zamówienia obejmuje: 2.1. Część zamówienia 1: geodezyjne wyznaczenie - wznowienie punktów granicznych nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 50. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) wznowienia wskazanych przez Zamawiającego punktów granicznych nieruchomości według jej stanu prawnego lub danych pozyskanych z aktualnej ewidencji gruntów, b) zamarkowania ich na gruncie palami drewnianymi, c) sporządzenia protokołu wyznaczenia punktów granicznych gruntów i przekazanie go Zamawiającemu, d) okazywania na gruncie wznowionych punktów załamania granic Zamawiającemu, właścicielowi wyznaczonej nieruchomości lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. e) każdorazowego wykonania usług będących przedmiotem zlecenia w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 2.2. Część zamówienia 2: mapy sytuacyjne z projektem podziału nieruchomości, zgodnie z art. 92-100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 30. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu wstępnego projektu podziału nieruchomości wraz z obliczeniem powierzchni projektowanych działek w celu wydania postanowienia o podziale nieruchomości, a następnie wykonanie 3 egz. map z projektem podziału nieruchomości (zaewidencjonowanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu) wraz z uwierzytelnionymi przez Wykonawcę badaniami ksiąg wieczystych dzielonej nieruchomości, w terminie 90 lub 95 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, b) wyznaczenia zatwierdzonego podziału w terenie (paliki drewniane) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i okazania wyznaczonych punktów właścicielowi lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. 2.3. Część zamówienia 3: mapy sytuacyjne do celów prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 40. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanej w 4 egz. mapy sytuacyjnej do celów prawnych wraz z uwierzytelnionymi przez Wykonawcę badaniami ksiąg wieczystych w terminie 90 lub 95 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 3. Zamawiający określił szacunkowo ilość zleceń stanowiących przedmiot umowy. Ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści. 4. Wykonawca przystąpi do wykonania każdej z usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, które będzie określało ich rodzaj i ilość. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania otrzymanego zlecenia w terminie wskazanym w ust. 2, odnoszącym się do określonego rodzaju zlecenia. Terminem wykonania zlecenia jest dzień podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Termin wykonania zlecenia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, określonych szczegółowo w rozdziale XIV SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać wystawione zlecenie w terminie 3 dni od zawiadomienia go (drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksem) o wystawieniu zlecenia. Jeśli w tym terminie Wykonawca z przyczyn nieusprawiedliwionych nie zgłosi się po odbiór zlecenia, zlecenie uznaje się za dostarczone po wysłaniu go następnego dnia (tj. w 4-tym dniu od zawiadomienia o wystawieniu) do Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem. 6. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują znamion stosunku pracy, zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę, w myśl art. 29 ust. 3a. 7. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71354000-4


Dodatkowe kody CPV: 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: geodezyjne wyznaczenie - wznowienie punktów granicznych nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEO-TRAX Monika Rucka
Email wykonawcy: monika.matuszewska@wp.pl
Adres pocztowy: Urzędnicza 42/52
Kod pocztowy: 91-304
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: mapy sytuacyjne z projektem podziału nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEO-TRAX Monika Rucka
Email wykonawcy: monika.matuszewska@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Urzędnicza 42/52
Kod pocztowy: 91-304
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: mapy sytuacyjne do celów prawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60975.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Geo-Alex s.c. W Kasprzyk, B. Ziąbka
Email wykonawcy: biuro@geoalex.pl
Adres pocztowy: ul. Konopnickiej 17
Kod pocztowy: 95-070
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.