eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasienica



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510022853-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Gmina Jasienica: Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasienica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasienica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie wynikającym z projektu umowy. 2)Całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę. 3)Bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak: a)kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa, b)stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c)niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV, d)inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich 4)Usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący: a)120 godziny w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, b)120 godziny liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym. 5)Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w § 3 ust. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6)Zgłaszanie Zamawiającemu usunięcie niesprawności poprzez adres poczty elektronicznej andrzej.swierkot@jasienica.pl lub nr telefonu 33 4726213. 7)Nieodpłatne udostępnienie Zamawiającemu słupów energetycznych do zawieszania dekoracji świątecznych pod warunkiem każdorazowego zgłoszenia zamiaru powieszenia tych ozdób właściwym osobom wyznaczonym przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi poinformować Zamawiającego w trakcie negocjacji, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia , a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253080.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON DYSTRYBUCJA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PLAC POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 20, 53-314 WROCŁAW
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 306075.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306075.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306075.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a i 1b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu - udzielenie zamówienia z wolnej ręki: Zamówienie na "Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasienica" zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019r., poz. 1843), zwanym dalej "zamówieniem", ponieważ spełnione są przesłanki art. 67 ust. 1 lit. a i lit. b ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1)(...) usługi(...) mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a)technicznych o obiektywnym charakterze, b)związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Obowiązkiem gminy jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlania ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy (zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym z dnia 08 marca 1990r. t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 994 z późn. zm. oraz z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 755). Na terenie Gminy Jasienica przeważającą ilość punktów świetlnych, sieci i urządzeń stanowi własność TAURON DYSTRYBUCJA SERVIS S.A. i nie jest instalacją wyodrębnioną w zakresie dostępności do układów sterowania. Aby realizować usługi w zakresie oświetlenia dróg znajdujących się w obrębie granic gminy Jasienica, gmina Jasienica musi posiadać zgodę właściciela sieci oświetleniowej (TAURON DYSTRYBUCJA SERVIS S.A.) na konserwację przedmiotowej infrastruktury przez inny podmiot niż właściciela sieci. W piśmie TDS/NMK/2019-11-04/0000005 z dnia 04 listopada 2019r. TAURON DYSTRYBUCJA SERVIS S.A. poinformował, że nie wyraża zgody na prowadzenie prac związanych z eksploatacją oświetlenia przez inny podmiot (wyłoniony przez Gminę w trybie konkurencyjnym). Mając na uwadze powyższe należy uznać, że stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 zarówno lit. a) - przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze, jak i z lit. b) - przyczyny związane z ochroną praw wyłącznych, Prawa zamówień publicznych, dla udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w celu zapewnienia realizacji zadania własnego gminy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.