eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-06

Ogłoszenie nr 510022622-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.

Miasto Katowice: Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606659 - N-2019 z dnia 7.10.2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, e-mail bzp@katowice.eu, faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.109.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II." I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: robót rozbiórkowych i demontażowych ( mury oporowe, ogrodzenia, nawierzchnie, itp. ), wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, robót ziemnych, budowy sieci kanalizacji deszczowej z budową kanału retencyjnego i wpustów ulicznych z przykanalikami oraz likwidacją istniejących wpustów ulicznych, budowy i przebudowy sieci wodociągowej z zabudową nadziemnego hydrantu ppoż, przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia i zabezpieczenia rurami ochronnymi istniejących sieci gazowych, przebudowy linii kablowych SN, nN i sieci napowietrznej nN, budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy istniejących sieci teletechnicznych, budowy kanału technologicznego, budowy drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz zabudową ścieku z prefabrykatów betonowych, budowy i przebudowy skrzyżowań dróg, budowy i przebudowy zjazdów z brukowej kostki betonowej, budowy zatok autobusowych z betonu cementowego, budowy fundamentów pod wiaty przystankowe, budowy i przebudowy chodników z brukowej kostki betonowej z zabudową integracyjnych płyt betonowych, budowy ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony, przebudowy istniejących ogrodzeń nieruchomości, humusowania i obsiania skarp, zieleńców wraz z zagospodarowaniem zieleńca na rondzie, projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem, dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. II. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ) przedmiar robót ( zał. nr 6 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 7 do SIWZ ) dokumentacja projektowa ( zał. nr 8 do SIWZ ) warunki realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9 do SIWZ ). III. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni, robót bitumicznych i robót brukarskich, czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego . Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : w rejonie przejść dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami ( kolor żółty ), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, w rejonie przejść dla pieszych krawężniki zostaną obniżone, w rejonie przejść dla pieszych zabudowane zostaną krawężniki najazdowe, projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 3%, a w rejonie ramp max 5%, projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły max 5%, w obszarze zatok autobusowych zastosowane zostaną krawężniki przystankowe o nawierzchni integracyjnej."Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II." I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: robót rozbiórkowych i demontażowych ( mury oporowe, ogrodzenia, nawierzchnie, itp. ), wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, robót ziemnych, budowy sieci kanalizacji deszczowej z budową kanału retencyjnego i wpustów ulicznych z przykanalikami oraz likwidacją istniejących wpustów ulicznych, budowy i przebudowy sieci wodociągowej z zabudową nadziemnego hydrantu ppoż, przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia i zabezpieczenia rurami ochronnymi istniejących sieci gazowych, przebudowy linii kablowych SN, nN i sieci napowietrznej nN, budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy istniejących sieci teletechnicznych, budowy kanału technologicznego, budowy drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz zabudową ścieku z prefabrykatów betonowych, budowy i przebudowy skrzyżowań dróg, budowy i przebudowy zjazdów z brukowej kostki betonowej, budowy zatok autobusowych z betonu cementowego, budowy fundamentów pod wiaty przystankowe, budowy i przebudowy chodników z brukowej kostki betonowej z zabudową integracyjnych płyt betonowych, budowy ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony, przebudowy istniejących ogrodzeń nieruchomości, humusowania i obsiania skarp, zieleńców wraz z zagospodarowaniem zieleńca na rondzie, projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem, dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. II. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ) przedmiar robót ( zał. nr 6 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 7 do SIWZ ) dokumentacja projektowa ( zał. nr 8 do SIWZ ) warunki realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9 do SIWZ ). III. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni, robót bitumicznych i robót brukarskich, czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego . Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : w rejonie przejść dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami ( kolor żółty ), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, w rejonie przejść dla pieszych krawężniki zostaną obniżone, w rejonie przejść dla pieszych zabudowane zostaną krawężniki najazdowe, projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 3%, a w rejonie ramp max 5%, projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły max 5%, w obszarze zatok autobusowych zastosowane zostaną krawężniki przystankowe o nawierzchni integracyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45231000-5, 45232000-2, 45316000-5, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3613378.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg "DROGOPOL-ZW" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siemianowicka 52 d
Kod pocztowy: 40-301
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4444455.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3727624.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6582319.91
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.