To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-06
Ogłoszenie nr 510022622-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.
Miasto Katowice: Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606659 - N-2019 z dnia 7.10.2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Młyńska
4,
40-098
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48 32 2593302, e-mail
bzp@katowice.eu, faks
48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.109.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II." I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: robót rozbiórkowych i demontażowych ( mury oporowe, ogrodzenia, nawierzchnie, itp. ), wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, robót ziemnych, budowy sieci kanalizacji deszczowej z budową kanału retencyjnego i wpustów ulicznych z przykanalikami oraz likwidacją istniejących wpustów ulicznych, budowy i przebudowy sieci wodociągowej z zabudową nadziemnego hydrantu ppoż, przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia i zabezpieczenia rurami ochronnymi istniejących sieci gazowych, przebudowy linii kablowych SN, nN i sieci napowietrznej nN, budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy istniejących sieci teletechnicznych, budowy kanału technologicznego, budowy drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz zabudową ścieku z prefabrykatów betonowych, budowy i przebudowy skrzyżowań dróg, budowy i przebudowy zjazdów z brukowej kostki betonowej, budowy zatok autobusowych z betonu cementowego, budowy fundamentów pod wiaty przystankowe, budowy i przebudowy chodników z brukowej kostki betonowej z zabudową integracyjnych płyt betonowych, budowy ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony, przebudowy istniejących ogrodzeń nieruchomości, humusowania i obsiania skarp, zieleńców wraz z zagospodarowaniem zieleńca na rondzie, projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem, dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. II. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ) przedmiar robót ( zał. nr 6 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 7 do SIWZ ) dokumentacja projektowa ( zał. nr 8 do SIWZ ) warunki realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9 do SIWZ ). III. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni, robót bitumicznych i robót brukarskich, czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego . Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : w rejonie przejść dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami ( kolor żółty ), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, w rejonie przejść dla pieszych krawężniki zostaną obniżone, w rejonie przejść dla pieszych zabudowane zostaną krawężniki najazdowe, projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 3%, a w rejonie ramp max 5%, projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły max 5%, w obszarze zatok autobusowych zastosowane zostaną krawężniki przystankowe o nawierzchni integracyjnej."Wykonanie połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach - Etap II." I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: robót rozbiórkowych i demontażowych ( mury oporowe, ogrodzenia, nawierzchnie, itp. ), wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, robót ziemnych, budowy sieci kanalizacji deszczowej z budową kanału retencyjnego i wpustów ulicznych z przykanalikami oraz likwidacją istniejących wpustów ulicznych, budowy i przebudowy sieci wodociągowej z zabudową nadziemnego hydrantu ppoż, przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia i zabezpieczenia rurami ochronnymi istniejących sieci gazowych, przebudowy linii kablowych SN, nN i sieci napowietrznej nN, budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy istniejących sieci teletechnicznych, budowy kanału technologicznego, budowy drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz zabudową ścieku z prefabrykatów betonowych, budowy i przebudowy skrzyżowań dróg, budowy i przebudowy zjazdów z brukowej kostki betonowej, budowy zatok autobusowych z betonu cementowego, budowy fundamentów pod wiaty przystankowe, budowy i przebudowy chodników z brukowej kostki betonowej z zabudową integracyjnych płyt betonowych, budowy ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony, przebudowy istniejących ogrodzeń nieruchomości, humusowania i obsiania skarp, zieleńców wraz z zagospodarowaniem zieleńca na rondzie, projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem, dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. II. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ) przedmiar robót ( zał. nr 6 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 7 do SIWZ ) dokumentacja projektowa ( zał. nr 8 do SIWZ ) warunki realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9 do SIWZ ). III. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni, robót bitumicznych i robót brukarskich, czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego . Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : w rejonie przejść dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami ( kolor żółty ), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, w rejonie przejść dla pieszych krawężniki zostaną obniżone, w rejonie przejść dla pieszych zabudowane zostaną krawężniki najazdowe, projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 3%, a w rejonie ramp max 5%, projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły max 5%, w obszarze zatok autobusowych zastosowane zostaną krawężniki przystankowe o nawierzchni integracyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45231000-5, 45232000-2, 45316000-5, 45340000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3613378.24
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg "DROGOPOL-ZW" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4444455.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.