eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. - REJON 1.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-06

Ogłoszenie nr 510022558-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. - REJON 1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000, ul. ul. Curie-Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4512034, e-mail mpgn@mpgn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mpgn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. - REJON 1.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

109/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. - REJON 1. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. - Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie lub drogą e-mailową; Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. - Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta w godzinach od godziny 700 do 2200, a w przypadku zdarzeń nagłych również w pozostałych godzinach, - Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac, a w przypadku zgłoszeń ze strony Mieszkańców uzyskać zgodę na realizację kierownika Biura Obsług Mieszkańców lub uprawnionego pracownika; - W przypadku awarii oraz zdarzeń nagłych, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu ......godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami) z wyłączeniem czynności wymagających natychmiastowych interwencji, z uwagi na zagrożenie zdrowia i życia; - Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii; - Przez zdarzenia nagłe Zamawiający rozumie gwałtowne, nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości (pożar, huragan, powódź, katastrofa budowlana). - W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres rzeczowy: Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej; - murarsko - tynkarskiej; - stolarsko - ciesielskiej; - szklarskiej; w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: - naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (dachy: ceramiczne, pokryte eternitem, pokryte papą itp.) na danym budynku powodujące przecieki; - czyszczenie, udrażnianie i naprawa rynien i rur spustowych oraz wymiana odcinka rury żeliwnej wraz z jej udrażnianiem do studzienki rewizyjnej; - naprawa przez lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji na danym budynku; - mocowanie elementów rynien i rur spustowych m.in. sztucery, kolanka, haki rynnowe i objemki do rur itp.; - naprawy uszkodzeń elementów więźby, - naprawy uszkodzeń ścian, uzupełnianie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, uszczelnianie prefabrykatów w systemie OWT, przemurowanie świetlików piwnicznych; - usunięcie luźnych elementów elewacji lub dachu zagrażających bezpieczeństwu (gzymsy, sterczyny, attyki, balkony, ściany, kominy itp.); - obsadzenie różnych elementów w częściach składowych budynku wskazanych przez Zamawiającego, np. numerów budynków, pochwytów itp.; - mocowanie i uszczelnianie ościeżnic i skrzydeł okiennych i drzwiowych wraz z regulacją i malowaniem, wskazanych przez Zamawiającego - zamurowanie i wykuwanie przebić w ścianach i stropach; - uzupełnienie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach; - naprawa i wymiana okuć stolarskich; - naprawa i montaż samozamykaczy przy drzwiach wejściowych (koszt samozamykacza nowego pokrywa zleceniodawca, dotyczy montażu nowych samozamykaczy); - naprawa uszkodzonych posadzek, schodów, biegów schodowych, także poręczy, tralek i pochwytów; - naprawa/wymiana zamków, przyspawanie zawiasów itp.; - zerwanie/naprawa uszkodzonych wykładzin podłogowych np. gumolit, wykładzina PCV oraz płytek ceramicznych; - naprawa poprzez wyrównanie, przełożenie lub uzupełnienie nawierzchni dróg chodników przy budynkach; - naprawa i osadzanie uszkodzonych elementów budynku m.in. szafek przyłączy gazowych i elektrycznych; - likwidacja w okresie zimowym śniegu, oblodzeń i sopli lodowych na budynkach; - podejmowanie czynności związanych z udostępnianiem lokali, - naprawa obiektów małej architektury; - w przypadkach losowych takich jak: pożar, wybuch gazu, huragan, katastrofa budowlana itp. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania robót zabezpieczających oraz zobowiązany jest do wyposażenia w odpowiedni sprzęt, - termin wykonania zleconych prac w uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Mieszkańców (załączniki); - przystąpienie do niezwłocznego zabezpieczenia otworów, studzienek okiennych piwnicznych itp.; - dojazd na zgłoszenie, bez świadczenia usługi konserwacyjnej. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego, komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114715.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDIREK Budownictwo i Reklama Artur Lubański
Email wykonawcy: budirek@wp.pl
Adres pocztowy: al. Sportowców 6/28
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223392.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223392.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223392.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) na Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione. Na dzień składania ofert tj. 02.12.2019r. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty na tę część zadania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.