Ogłoszenie z dnia 2019-02-04
Ogłoszenie nr 510021940-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.
Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności: Dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Instytutu Biochemii Technicznej Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658236-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, Krajowy numer identyfikacyjny 00000158300000,
ul. Wólczańska
171/173,
90-924
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6313408, e-mail
iwona.prusaczyk@p.lodz.pl, Anna.Kasprzak@p.lodz.pl, faks
42 6313408.
Adres strony internetowej (url): www.zp.p.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Instytutu Biochemii Technicznej Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/14/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Instytutu Biochemii Technicznej Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ, w postaci: Pakiet Nr 1 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (zestawy do filtracji, pompy próżniowe) Pakiet Nr 2 - Akcesoria do elektroforezy poziomej Pakiet Nr 3 - Laboratoryjne wyroby szklane (laboratoria studenckie) Pakiet Nr 4 - Produkty z tworzyw sztucznych, sterylne (laboratoria studenckie) Pakiet Nr 5 - Laboratoryjne wyroby szklane: naczynia miarowe (laboratoria studenckie) Pakiet Nr 6 - Produkty z tworzyw sztucznych ogólnego zastosowania, niesterylne: probówki i naczynia (laboratoria studenckie) Pakiet Nr 7 - pH - metr Pakiet Nr 8 - Pipety automatyczne o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33793000-5
Dodatkowe kody CPV: 19520000-7, 38000000-5, 38437000-7, 38416000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2280
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VWR International Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2571.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bio-Rad Polska Sp. z o. o. ul. Przyokopowa 33
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2779.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu - w zakresie: Pakiet Nr 3 - Laboratoryjne wyroby szklane (laboratoria studenckie) Uzasadnienie faktyczne: Jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 SIWZ /wykonawca zaoferował asortyment niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia/. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu - w zakresie: Pakiet Nr 4 - Produkty z tworzyw sztucznych, sterylne (laboratoria studenckie) Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:00 nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1337.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chemland Zbigniew Bartczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1113.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu - w zakresie: Pakiet Nr 6 - Produkty z tworzyw sztucznych ogólnego zastosowania, niesterylne: probówki i naczynia (laboratoria studenckie) Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:00 nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu - w zakresie: Pakiet Nr 7 - pH metr Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:00 nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu - w zakresie: Pakiet Nr 8 - Pipety automatyczne Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:00 nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 61 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Zakup wraz z dostawą 6 szt. rębaków w podziale na 5 zadań
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.