Ogłoszenie nr 510019024-N-2020 z dnia 31-01-2020 r.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera: Zakup i dostawa produktów leczniczych oraz środków dezynfekcyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634690-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000,
ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91-348
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6314 872; 871, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl, faks
42 6314573.
Adres strony internetowej (url): www.imp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów leczniczych oraz środków dezynfekcyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZAPUZA/90/19/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na 13 części opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1A do Specyfikacji. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup i dostawa produktów leczniczych i środków dezynfekcyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 części , opisanych w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ-Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Produkty lecznicze, muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (załącznik nr 4.1 do Umowy) . 3. Wykonawca zapewnia oznakowanie leków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20.02.2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek wraz z późn. zm. (Dz.U. 2018 poz. 1626). 4. Wyroby medyczne- zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 107,poz.679 z późn. zm.). Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał ważne przez cały okres umowy pozwolenia na dopuszczenia do obrotu oferowanych produktów w postaci deklaracji zgodności wystawionej przez producenta i Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną ( jeżeli dotyczy)- załącznik nr 4.2 do Umowy ). 5. Produkty biobójcze- Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał ważne i aktualne na czas trwania umowy dokumenty potwierdzające pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 o produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz. U.z 2007 r. Nr. 39 poz. 252 z późn. zm.). Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że działanie biobójcze oferowanych produktów w zakresie wymaganego spektrum działania poparte jest wynikami badań laboratoryjnych niezależnego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinie o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej - załącznik nr 4.3 do Umowy 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni przeznaczone do zastosowania w obszarze medycznym, posiadające badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego / normy, badania co najmniej II fazy/ lub i Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego/ normy, badania co najmniej II fazy/, bądź wykonane badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej np. DGHM/VAH, DVV, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH lub metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, na co posiada wszystkie aktualne dokumenty wraz z zapewnieniem o przedłożeniu tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. 7. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków : oświadczenia o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady /WE/ nr. 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r.- załącznik nr 4.4 do Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwsza dostawą kart charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej preparatów dezynfekcyjnych w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. 9. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terytorium RP w zależności od środka dezynfekcyjnego/ należy dostarczyć w wersji papierowej wraz z pierwszą dostawą do Działu Farmacji. 10. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianego asortymentu określonego w Załączniku nr 1A do SIWZ w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. Zamawiający będzie uprawniony np. do zamawiania asortymentu określonego w zał. nr 1A do SIWZ w większej ilości z jednej pozycji, niż będzie to wynikało z opisu przedmiotu zamówienia, a w niektórych pozycjach w ilościach mniejszych) przy zachowaniu poszczególnych cen jednostkowych oraz ogólnej wartości umowy, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygniętego niniejszego postępowania. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, a w przypadku cen urzędowych - będą podlegać zmianie zgodnie ze zmianami ogłoszonymi przez Ministra Zdrowia- od dnia obowiązywania zmian. 13. Dostawy będą realizowane w ciągu max. 2 dni roboczych. a w przypadku dostaw pilnych ("cito") do 12 godzin od złożenia zamówienia droga mailową lub faksem. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane części przy czym jedna część stanowi jedną część zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów, o jakości i ważności zgodnymi z obowiązującymi producenta normami i gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy posiada termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Wymienione w formularzu cenowym nazwy produktów leczniczych i środków dezynfekcyjnych wskazujące konkretnego producenta są wyłącznie nazwami proponowanymi i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować produkty lecznicze i środki dezynfekcyjne równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał produkt leczniczy zawierający substancję aktywną, dawkę, pojemność ,postać farmaceutyczną ,drogę i sposób podania oraz wskazania do stosowania, zgodne z produktem opisanym przez Zamawiającego Wykonawca, oferujący produkt równoważny o innej ilości jednostek (tabletki, ampułki itp.) w opakowaniu niż podanej w załączniku nr 1A do SIWZ, dokonuje przeliczenia biorąc pod uwagę liczbę jednostek zamawianych przez Zamawiającego. Wykonawca wycenia pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wielkości opakowań w zakresie +/- 50 % opakowań płynów, syropów, maści, kremów z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowań . Jednostki wagowe , objętościowe zgodnie z SIWZ. W przypadku wyrobów medycznych Wykonawca oferuje produkty zgodne z opisanymi parametrami przedmiotu zamówienia oraz składem chemicznym jeżeli został podany. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postaci proponowanych preparatów - tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki , fiolki na ampułki lub ampułko-strzykawki i odwrotnie. W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego preparatu, Zamawiający wyraża zgodę na podanie ostatniej ceny i informacji pod pakietem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV: 33631600-8, 33141000-0, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1(A1) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22818.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24236.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 (D) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8096.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8585.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 (H) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6846.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6198.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część 16 (J5) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4406.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3687.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część 17 (M) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2225.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2423.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Część 19 (N2) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6380.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5568.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Część 22(R) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 22(R), nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części22 (R) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Część 23 (S) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 23(S), nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 23 (S) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Część 25(V2) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2760.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Farmacol -Logistyka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4118.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Częśc 29 (V6) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum:Lider - B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Czlonek konsorcjum -Aesculap Chifa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3704.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Część 36 (V13) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 36(V13), nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 36 (V13) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 41 NAZWA: Część 41 (V18) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 41(V18), nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 41 (v18) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 42 NAZWA: Część 42 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 42 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 42 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.