Ogłoszenie z dnia 2020-01-31
Ogłoszenie nr 510018979-N-2020 z dnia 31-01-2020 r.
Gmina Grębocice: Dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w
m. Grębocice - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635173-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540276341-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grębocice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064760100000,
ul. ul. Głogowska
3,
59-150
Grębocice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 831 50 31, e-mail
zamowienia.publiczne@grebocice.com.pl, faks
768 315 077.
Adres strony internetowej (url): www.grebocice.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.82.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz pokaz działania urządzeń. Szczegółowy zakres dostaw określa wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa będzie wykonywana do obiektu zlokalizowanego pod adresem: ul. Zielonej 3A, 59-150 Grębocice. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części i obejmuje: 1) Cześć 1: Poradnia laryngologiczna 2) Część 2: Poradnia okulistyczna 3) Część 3: Rehabilitacja 4. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 6. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winieni dostarczyć sprzęt medyczny do Przychodni Zdrowia, dokonać instalacji i sprawdzić poprawność działania wszystkich funkcji sprzętu. 7. Dostarczany sprzęt jest przewidziany do użytku w przychodni lekarskiej w związku z powyższym musi spełniać wszelkie wymagania niezbędne do użytku w takim obiekcie. Oferowany sprzęt musi posiadać atesty i deklaracje zgodności producenta o przeznaczeniu do obiektów służby zdrowia. Wykonawca dostarczy stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje i karty specyfikacji technicznej przed dostawą. 8. Wszystkie dostarczane produkty muszą posiadać niezbędne certyfikaty na wyroby medyczne. 9. Podane w załączniku parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanego wzoru. 10. Za równoważny pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. 11. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 12. Wykonawcy zobowiązani są dokonać wnikliwej analizy otrzymanych specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich odpadów po dostawie. 14. Wszelkie dostawy sprzętu skierowane bezpośrednio do obiektu odbiera osobiście przedstawiciel wykonawcy. 15. Przed rozpoczęciem dostawy sprzętu należy przedłożyć wzornik kolorów do akceptacji przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Poradnia laryngologiczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77344.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94231.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Poradnia okulistyczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39402.78
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bioti Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42994.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rehabilitacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76690.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meden Inmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- TP.D.DT.31.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu medycznego
- Dostawa aparatu EKG, laryngoskopu, szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych
- Dostawa wielospecjalistycznego monitora nerwów przeznaczonego do chirurgii tarczycy wraz z sukcesywną dostawą sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ
- Dostawa aparatu do termolezji wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.