To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-30
Ogłoszenie nr 510018894-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Powiat Przeworski: Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją
projektów scaleniowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504637-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Przeworski, Krajowy numer identyfikacyjny 65090025200000,
ul. Jagiellońska
10,
37-200
Przeworsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
16 648 70 09, e-mail
zamowienia@powiat.przeworsk.pl, starosta@powiat.przeworsk.pl, faks
16 648 94 84.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatprzeworsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.272.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją 6 niżej wymienionych projektów scaleniowych pn.; 1) "Scalenie gruntów wsi Kisielów gm. Zarzecze na obszarze 304,83ha" 2) "Scalenie gruntów wsi Chałupki - Gorliczyna "Szewnia" gm. Przeworsk na obszarze 145,08 ha" 3) "Scalenie gruntów wsi Urzejowice" gm. Przeworsk na obszarze 1023,39 ha" 4) "Scalenie gruntów wsi Bóbrka Kańczucka gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha", 5) "Scalenie gruntów wsi Rączyna gm. Kańczuga na obszarze 1002,19 ha" 6) "Scalenie gruntów wsi Siedleczka gm. Kańczuga na obszarze 738,89 ha" 2. Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) planowanie budżetu w zakresie scaleń, 2) organizowanie odbiorów robót, 3) przygotowywanie stosownej dokumentacji w celu pozyskania dotacji Wojewody, 4) przygotowywanie wniosków o płatność, 5) składanie wniosków o aneksy do umów i porozumień, 6) przygotowywanie dokumentacji dla zamówień publicznych (warunki techniczne, umowy, zestawienia jednostek do wykonania projektów zagospodarowania poscaleniowego) 7) częściowe i końcowe rozliczanie dotacji projektu zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansującej, 8) wsparcie przy kompletowaniu dokumentów wymaganych do złożenia wniosków o płatność, 9) analiza pod kątem kwalifikowalności wydatków oraz wymogów formalnych dokumentów do wniosków o płatność, 10) sporządzanie na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów finansowych wniosków o płatność, 11) kompletowanie załączników do wniosków o płatność, 12) stały kontakt z Instytucją finansującą oraz wszelkimi podległymi jej jednostkami w zakresie weryfikacji wniosków o płatność, 13) sporządzanie wymaganych pism wyjaśniających, uzupełniających i oświadczeń w trakcie weryfikacji wniosku o płatność, 14) weryfikacja opisu faktur, 15) prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektów, 16) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu (w tym między innymi sporządzanie wyjaśnień oraz przygotowanie pisemnego odniesienia się do ewentualnych przedstawionych w informacji pokontrolnej uchybień oraz ich usunięcie), 17) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi, 3. Warunki pracy: 1) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej od dnia 01.02.2019r. do 31.12.2019r. 2) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu realizacji projektu (biuro projektu) - mieszczącym w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk (p.418) w dniach od poniedziałku do piątku - przez cały okres realizacji projektu. Powierzone zadania w ramach projektu wykonywane byłyby co najmniej 3 razy w tygodniu, pomiędzy poniedziałkiem, a piątkiem. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość (konieczność) pracy również w soboty. Szacowana miesięczna ilość godzin niezbędnych do realizacji umowy wynosi: 120 w tym co najmniej połowa tych godzin/miesiąc winna być wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku. 3) Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu w zakresie wynikającym z realizacji projektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.23.20 - Usługi doradztwa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29810.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jadwiga Lenar
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47955.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr P1583 R Studzian - Wojciechówka wraz z dojazdami w m. Studzian"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1587R ul. Chruściela w km 1+220 - 1+565
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów w km 0+285 - 0+530
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Specjalistyczne poradnictwo z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia z terenu Gminy Dopiewo"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.