Ogłoszenie nr 510018766-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660741-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000,
ul. ul. Konstantynowska
85,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
26 1442098, e-mail
31wog.zp@ron.mil.pl, faks
26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Obrona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):13/ZP/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW w 2019 r. Jednostek Wojskowych w: - zadanie nr 1 - w Zgierzu, Łodzi, Regnach, Gałkówku, Kutnie, - zadanie nr 2 - w Nowym Glinniku, - zadanie nr 3 - w Leźnicy Wielkiej, - zadanie nr 4 - w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a)sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b)sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c)sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d)sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e)smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f)sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g)sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h)sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i)sprawdzenie działania odbiorników prądu, j)osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k)sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l)sprawdzenie działania sprzęgła, m)sprawdzenie działania hamulców, n)sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o)sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p)regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r)wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2)wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3)sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4)skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a)urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b)urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4.Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zgierz, Łódź, Regny, Gałkówek i Kutno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22212.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ResortND Natalia Fornal
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21229.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nowy Glinnik |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17424.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ResortND Natalia Fornal
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18966.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Leźnica Wielka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22752.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZID-COM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23106.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tomaszów Mazowiecki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18356.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZID-COM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19446.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- usługa cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe (...)
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- "Zabezpieczenie boiska w Giecznie"
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- Usługa kompleksowej obsługi technologicznej pływalni krytej Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.