eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 510018766-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660741-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Obrona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW w 2019 r. Jednostek Wojskowych w: - zadanie nr 1 - w Zgierzu, Łodzi, Regnach, Gałkówku, Kutnie, - zadanie nr 2 - w Nowym Glinniku, - zadanie nr 3 - w Leźnicy Wielkiej, - zadanie nr 4 - w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a)sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b)sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c)sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d)sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e)smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f)sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g)sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h)sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i)sprawdzenie działania odbiorników prądu, j)osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k)sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l)sprawdzenie działania sprzęgła, m)sprawdzenie działania hamulców, n)sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o)sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p)regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r)wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2)wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3)sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4)skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a)urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b)urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4.Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zgierz, Łódź, Regny, Gałkówek i Kutno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22212.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ResortND Natalia Fornal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Tetmajera 2
Kod pocztowy: 81-406
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21229.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21229.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46494.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nowy Glinnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17424.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ResortND Natalia Fornal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Tetmajera 2
Kod pocztowy: 81-406
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18966.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18966.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Leźnica Wielka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22752.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZID-COM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Srebrna 6
Kod pocztowy: 00-810
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23106.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23106.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50430.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Tomaszów Mazowiecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18356.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZID-COM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Srebrna 6
Kod pocztowy: 00-810
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19446.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19446.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48462.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.