eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-25

Ogłoszenie nr 510016115-N-2019 z dnia 25-01-2019 r.

Zarząd Powiatu w Rybniku: Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643035-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27628517000000, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4228300, e-mail zp@starostwo.rybnik.pl, rp@starostwo.rybnik.pl, faks 32 4228658.
Adres strony internetowej (url): www.starostwo.rybnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej". 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w budynku byłego dworca PKP w Suminie przy ul. Dworcowej, związane między innymi z: robotami remontowymi pokrycia (rozbiórką starego pokrycia i wykonaniem nowego), robotami dekarskimi, wykonaniem instalacji odgromowej oraz oświetlenia zewnętrznego. 3. Z uwagi na położenie budynku w granicy sąsiedniej działki należy bezwzględnie stosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniu PKP PLK S.A. nr IZIWb-505-52/2018 z dnia 16.05.2018 (patrz załącznik nr 6 do SIWZ ) i przygotować harmonogram robót co najmniej 23 dni przed wejściem w teren sąsiedniej nieruchomości (od strony torów kolejowych) - działka nr 157/1. Roboty skutkujące koniecznością zajęcia terenu sąsiedniej nieruchomości (od strony torów kolejowych) - działki nr 157/16 łącznie z montażem i demontażem rusztowań oraz elementów zabezpieczających należy wykonać w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia wejścia na teren ww działki. 4. W dokumentacji projektowej opisano remont kominów. Z uwagi na przeprowadzoną w ostatnim czasie kontrolę okresową przewodów kominowych, która wykazała konieczność instalacji wkładu kominowo-dymowego w jednym z nich, wymagany jest jego montaż w obiekcie. Wkład powinien być wykonany ze stali nierdzewnej (przewód atestowany do kotła na paliwo stałe), który należy dostosować do urządzenia grzewczego tj. kocioł: SOKÓŁ SEG BIO-EKO 50/FL310Z Prawy typ pieca: GB-503ZP, klasa III, moc 50KW (kocioł na pellet). Wkład może mieć przekrój owalny lub kołowy w celu uniknięcia rozwiertywania komina (aktualny przekrój kanału dymowego komina kwadratowy - ok. 30x30cm ). Długość/wysokość wkładu: 15,5m. Mając na uwadze powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w swoje ofercie konieczność zakupu oraz montażu wkładu wraz z podłączeniem do czopucha urządzenia grzewczego (pomimo braku informacji w dokumentacji i przedmiarze). 5. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy "Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej" b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej" c) Przedmiar robót- "Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej" d) Projekt budowlano-wykonawczy "Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej" - branża elektryczna 6. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres ...... miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo po rozbiórce pokrycia do zabezpieczenia budynku przed ewentualnym zalaniem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Zamawiającym. 9. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. 10. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 11. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 13. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV a) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, c) 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, d) 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, e) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45261210-9, 45311100-1, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139006.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W & H Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@hetmaniok
Adres pocztowy: Kościuszki 49
Kod pocztowy: 44-351
Miejscowość: Turza Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213120.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213120.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213120.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.