eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Świadczenie usług przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2019/2020 na basen w ramach projektu powszechnej nauki pływania pn. Umiem pływać-jestem bezpieczny 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510015791-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Gmina Gorzyce: Świadczenie usług przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2019/2020 na basen w ramach projektu powszechnej nauki pływania pn. Umiem pływać-jestem bezpieczny 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501862-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gorzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040916900000, ul. ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, e-mail uggorzyce@rzeszow.uw.gov.pl, faks 158 362 209.
Adres strony internetowej (url): www.gminagorzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2019/2020 na basen w ramach projektu powszechnej nauki pływania pn. Umiem pływać-jestem bezpieczny 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I-I.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Usługodawcę przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce uczestniczących w zajęciach nauki pływania w ramach realizacji projektu "Umiem pływać-jestem bezpieczny 2020" - na trasie pomiędzy szkołami podstawowymi z terenu gminy Gorzyce, a Pływalnią Krytą "Błękitna Fala" w Sandomierzu przy ulicy Zielnej 7. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Trasy objęte zamówieniem: 1) Trasa I (Sokolniki -> Sandomierz basen -> Sokolniki: Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 2) Trasa II (Gorzyce SP nr 2-> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 2 : Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 3) Trasa III (Wrzawy -> Sandomierz basen -> Wrzawy: Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 4) Trasa IV (Gorzyce SP nr 2-> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 2 : Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 5) Trasa V( Sokolniki-Furmany-> Sandomierz basen -> Furmany - Sokolniki: Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 6) Trasa VI (Gorzyce SP nr 2-> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 2 : Tam i powrót) x 20 wyjazdów). 7) Trasa VII (Gorzyce SP nr 2-Gorzyce SP nr 1 -> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 1 - Gorzyce SP nr 2: Tam i powrót) x 20 wyjazdów. 2. Szczegółowy harmonogram tygodniowy zajęć na basenie zawierający adresy szkół, godziny zajęć na basenie dla poszczególnych grup oraz liczbą dzieci w każdej grupie określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zajęcia na basenie mają odbywać się cyklicznie - raz w tygodniu dla każdej z 7 utworzonych grup w okresie od 03 lutego 2020 r. do 26 czerwca 2020 r. (20 tygodni). 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu. 5. Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi dziećmi zapewnia Zamawiający. 6. Autobusy lub busy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 7. W przypadku awarii autobusu lub busa Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem lub busem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29259.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Mini-BUS" Piotr Drypa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słupcza 167
Kod pocztowy: 27-620
Miejscowość: Dwikozy
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.