eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-27

Ogłoszenie nr 510015326-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.

Burmistrz Miasta Turku: UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632100-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Turku, Krajowy numer identyfikacyjny 52658700000000, ul. ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 289 61 00, e-mail zamowienia@miastoturek.pl, faks 063 289 61 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.miastoturek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIM.6130.73.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Bieżąca pielęgnacja zieleni. Czynność obejmuje wszelkie prace związane z utrzymaniem zieleni we należytym stanie estetycznym, zdrowotnym i technicznym, w tym w szczególności: dokonywanie cięć części roślin, które mogą stanowić zagrożenie dla ruchu pieszego (np. wystają na alejki żwirowe bądź chodnik utrudniając przejście), usuwanie pojedynczych gałęzi i konarów stwarzających zagrożenie (na skutek złamania, obumarcia, itp.), usuwanie pędów odroślowych pnączy, poprawianie i uzupełnianie palików i wiązań drzew, utrzymanie mis wokół drzew wraz z uzupełnianiem warstwy ściółki do grubości minimum 5 cm, podlewanie roślin, wykonywanie niezbędnych oprysków i nawożenia roślin nawozem wieloskładnikowym działającym minimum 3 miesiące dostosowanym do gatunku roślin, odcinanie darni z trawników wzdłuż chodników i alejek wirowych w przypadku ich zarastania - na bieżąco w trakcie całego roku. 2. Usuwanie drzew wraz z usunięciem karpy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia). Drzewo rozwidlające się na kilka pni traktuje się jako jedno chyba, że rozwidlenie znajduje się bezpośrednio przy gruncie. Czynność obejmuje: ścięcie drzewa przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca położenia drzewa oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni terenu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy, uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia wykonawcy wykonania prac. 3. Usuwanie złomów i wywrotów - Czynność obejmuje: usunięcie złomu lub wywrotu przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca jego położenia oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska. 4. Usuwanie krzewów lub pnączy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia jeśli takie jest wymagane). Czynność obejmuje usunięcie krzewów lub pnączy wraz z korzeniami, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia wykonawcy wykonania prac. 5. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i techniczne drzew. - Czynność obejmuje wykonanie cięć w obrębie całej korony drzewa, uprzątnięcie terenu wokół drzewa (zamiecenie nawierzchni utwardzonych, wygrabienie trawnika z drobnych gałązek i trocin), zagospodarowanie urobku, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków. 6. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i korygujące pnączy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków. 7. Cięcia formujące koron głogów (23 szt.) w kształt kuli - 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w okresie wczesnowiosennym przed rozpoczęciem sezonu wegetacyjnego roślin. 8. Cięcia formujące cisów i bukszpanu (360 mb) - 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja. 9. Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów, pnączy i miejsc wokół drzew (ok. 378 m2) - 6 x w sezonie wegetacyjnym Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja. 10. Wygrabianie liści (6520 m2) - grabienie i wywóz liści z częstotliwością zależną od potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie i wywiezienie w terminie do 30 listopada. 11. Koszenie trawników, ich wygrabianie wraz z wywozem skoszonej trawy (6520 m2) - 6 x w sezonie wegetacyjnym. Terminy koszeń muszą być dostosowane do intensywności wzrostu traw w poszczególnych okresach sezonu wegetacyjnego. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia. 12. Utrzymanie czystości - czynność obejmuje: zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i nieczystości z terenu objętego umową (w tym z ciągów pieszych), zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp, oraz wywóz zebranych odpadów - na bieżąco w trakcie całego roku. 13. Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek. Czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, opalikowanie drzew, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół drzew o średnicy 1m, podlewanie, nawożenie, opryski nowonasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew ustalonym wspólnie przez przedstawiciela zamawiającego oraz wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji zamawiającego. 14. Sadzenie krzewów i pnączy wraz z zakupem sadzonek. Czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół krzewów lub pnączy, podlewanie, nawożenie, opryski nowo nasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela zamawiającego oraz wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji zamawiającego. 15. Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem (1640,00 m2). Czynność obejmuje również ewentualny zakup i transport materiału potrzebnego do wyrównania alejek - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada. 16. Omiatanie alejki z kostki brukowej oraz chodnika przyległego do parku od strony południowej (854 m2) - 1 x w miesiącu w okresie od kwietnia do listopada przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości z terenu niedopuszczalne jest zdmuchiwanie nieczystości na teren trawnika. 17. Naprawa i konserwacja elementów wyposażenia parku (murków, pergoli, trejaży, ławek, itp.) - na bieżąco w ciągu całego roku w uzgodnieniu z Zamawiającym, naprawa w terminie 14 dni od daty uszkodzenia. 18. Malowanie ławek emalią lub impregnatem do drewna w zależności o typu powłoki ochronnej wcześniej zastosowanej (30 szt. w tym 27 szt. murowanych i 3 szt. metalowych) - czynność obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń - 1 x w roku do 31 maja. 19. Malowanie drewnianych elementów trejażu i pergoli impregnatem do drewna o trwałości co najmniej 5 lat (o powierzchni 181 m2) czynność obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń - 1 x w okresie trwania umowy w roku 2021 do 31 maja 2021 roku. 20. Opróżnianie koszy na odpady (12 sztuk) wraz z wywozem odpadów - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy z częstotliwością zależna od potrzeb jednak nie rzadziej niż 3 x w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki). 21. Naprawa koszy na odpady - w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie 7 dni od daty uszkodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sławomir Walczykowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ALEKS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 68
Kod pocztowy: 62-700
Miejscowość: Turek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144236.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144236.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189922.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.