Ogłoszenie z dnia 2019-01-23
Ogłoszenie nr 510014891-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego: Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 654037-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 368051133,
ul. Kunickiego
116,
20-436
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81)7440607, e-mail
kierownik@g1.lublin.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://sp1.lublin.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KG.261.01.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie. Wykonawca będzie przygotowywał, dowoził i wydawał posiłki dla uczniów i dzieci z oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie (z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej) w cenie jednostkowej obiadu wskazanej w ofercie. Zamawiający planuje, że szacowana ilość wydanych posiłków w okresie realizacji umowy wynosić będzie około 38 000, w tym: ? szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej, korzystających wyłącznie z obiadów, w jednym dniu wyniesie około 150, ? szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów oddziałów przedszkolnych korzystających ze śniadań, obiadów i podwieczorków w jednym dniu wyniesie około 40. Zamawiający informuje, że obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w czasie ferii zimowych i letnich. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych nie będą wydawane przez jeden miesiąc w trakcie ferii letnich. Obiady dla uczniów oddziałów przedszkolnych i Szkoły Podstawowej nie będą wydawane także w trakcie dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Liczba wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku jej zmniejszenia lub zwiększenia. Wynagrodzenie płacone wykonawcy będzie rozliczane na podstawie ilości wydanych obiadów po cenie jednostkowej podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia liczby posiłków więcej niż 5 % w stosunku do zakładanej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mniejszą liczbę posiłków niż szacowana. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 830 danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia podpisania umowy, od poniedziałku do piątku. Wydawanie posiłków odbywać się będzie w następujących godzinach: 1) śniadanie (dla dzieci z oddziałów przedszkolnych) - 8:00. 2) obiad : ? oddziały przedszkolne godz. 12.00 ? kasa 1, 2, 3: o - poniedziałek godz. 12.45 o wtorek godz. 11.40 o środa godz. 12.45 o czwartek godz. 11.40 o piątek godz. 11.40 ? klasa 4, 5, 6 - przerwa 11.20 - 11.40 ? klasa 3 G, 7, 8 - przerwa 12.25 - 12.45 3) Podwieczorek (dla dzieci z oddziałów przedszkolnych) - 14:00. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, wydawanie posiłków odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający użyczy Wykonawcy niezbędne pomieszczenie kuchenne o pow. 49,48 m², stołówkę o pow. 49,90 m² na czas prowadzenia żywienia (Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy Użyczenia). Użyczone pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne. Użyczone pomieszczenie należy wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. zmywarka/wyparzarka, szafa na naczynia, lodówka, kuchenka mikrofalowa, stoliki, krzesła, obrusy, naczynia oraz inne, które Wykonawca uzna za niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SIWZ - Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się w kuchni i stołówce szkolnej). Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu ustalenia, czy użyczone pomieszczenie pomieści sprzęt, jaki Wykonawca zamierza zainstalować w miejscu użyczenia oraz czy są odpowiednie instalacje do podłączenia sprzętów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55320000-9, 55523100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
279629.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kuchnia Smaków Jadwiga Szot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
302000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasu budynku handlowo-usługowego przy ul. Lipowej 1 w Lublinie
- Dostawa i montaż systemów bezpieczeństwa w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie i Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Lubelskim
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym, na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 we Wrocławiu
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 55 we Wrocławiu.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 we Wrocławiu.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu.
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Klimatu i Środowiska
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.