eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 519 745,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014785-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Gmina i Miasto Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 519 745,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657887-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Szadek, Krajowy numer identyfikacyjny 73093446000000, ul. ul. Warszawska 3, 98240 Szadek, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 215 004, e-mail urzad@ugimszadek.pl, faks 438 215 773.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 519 745,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa w zakresie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Uruchomienie kredytu będzie następowało według potrzeb i dyspozycji Zamawiającego do maksymalnej kwoty 519 745,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż może zaciągnąć kredyt w mniejszej kwocie niż maksymalna, według dyspozycji i zapotrzebowania Zamawiającego i w kilku transzach. Wtedy odpowiedniej zmianie procentowej (zmniejszeniu) ulegnie wysokość kwot spłacanych rat kredytu i harmonogram spłat. 3. Planowane uruchomienie kredytu: po zawarciu umowy, w terminie maksymalnie 4 dni od złożenia dyspozycji, lecz nie później niż do dnia 27. 12. 2018 r. Kwota kredytu przekazywana będzie na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu oraz prowizji. 5. Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M z dnia 04.12.2018 r., powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. 6. Prowizja pobrana będzie przez Wykonawcę od uruchomienia kredytu. 7. Okres spłaty od 31.03.2019 do 31.12.2028 r. 8. Kredyt spłacany będzie w latach 2019-2028 na podstawie harmonogramu spłaty rat kapitałowych określonych w załączniku nr 2b do SIWZ, płatnych w datach określonych w w/w harmonogramie, począwszy od dnia 31.03.2019 r. do dnia 31.12.2028 r. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 10. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu którego dotyczą. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu/odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu oznaczonym jako termin spłaty kredytu/odsetek. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 11. Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę innych prowizji i opłat, poza prowizją wskazaną w pkt 4. 12. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową do kwoty 519 745,00 zł. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w niniejszym postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych o których mowa w art. 67 Ustawy pzp. 18. Zamawiający określa następujące kluczowe części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę: uruchomienie i przekazanie kwoty kredytu, przyjmowanie rat, tytułem spłaty kredytu. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony- Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zleconych Podwykonawcom oraz z podaniem nazwy firm podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196796.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Senatorska 2a
Kod pocztowy: 95-070
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91161.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79609.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91161.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.