eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Zaklików wraz z jednostkami organizacyjnymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014351-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Gminny Ośrodek Kultury: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Zaklików wraz z jednostkami organizacyjnymi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637848-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików, Regon 830409130, NIP 8652396324, osoba do kontaktów: Pan Krzysztof Kalina, tel. 15 8738476
2. Zespół Szkól w Lipie, Lipa ul. Szkolna 5, 37 - 470 Zaklików Regon 830451013, NIP 8652132884 osoba do kontaktów: Dyrektor ZS Pani Iwona Stryjecka - Pezda, tel. 15 8739326
3. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zaklikowie, ul. Sandomierska 56, 37 - 470 Zaklików, Regon: 001095209, NIP 8652118714, osoba do kontaktów: Dyrektor ZSO Pan Waldemar Plennikowski, tel. 15 8738409
4. Zespół Szkół w Zdziechowicach, Zdziechowice Drugie 212, 37 - 470 Zaklików, Regon 830450692, NIP 8652132393, osoba do kontaktów: Z-ca Dyrektora Pani Ewa Kołtyś, tel. 15 8738271
5. Publiczne Przedszkole w Zaklikowie ul. Krzywa 65, 37 - 470 Zaklików, Regon 830409420, NIP 8652124264, osoba do kontaktów: Dyrektor Przedszkola - Pani Joanna Wójtowicz, tel. 15 8738451
6. Gminny Ośrodek Kultury w Zaklikowie, ul. Strażacka 4, 37 - 470 Zaklików, Regon 000629979, NIP 8651505047, osoba do kontaktów: Dyrektor GOK - Pani Anna Krzyżanowska, tel. 15 8738402


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 62997900000, ul. Ul. Strażacka 4, 37470 Zaklików, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 738 402, e-mail gokzak@wp.pl, faks 158 738 402.
Adres strony internetowej (url): http://www.zaklikow.naszgok.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiającym odpowiedzialnym za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania (wraz z oceną i wyborem najkorzystniejszej oferty) jest Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików. 2. Po rozstrzygnięciu postępowania każdy z Zamawiających wymienionych w sekcji 1 odpowiedzialny jest za dalsze czynności w postępowaniu (m.in. zawarcie umowy, zamieszczenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Zaklików wraz z jednostkami organizacyjnymi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Gminy Zaklików wraz z jednostkami organizacyjnymi. 2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 755), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2017 poz. 2500). 3. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. 4. Dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo Energetyczne, kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 5. Operatorem systemu dystrybucji energii jest PGE Dystrybucja S.A. 6. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię [kWh] w taryfie całodobowej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 918 448 kWh. Szczegółowy wykaz PPE wraz z opisem zakresu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 7. Faktyczna ilość dostarczanej energii będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 65310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 439756.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8-go Marca 6
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7269.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7269.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7269.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość zawartej umowy określona została na podstawie szacowanego zużycia energii w okresie obowiązywania umowy oraz stawek określonych w ofercie Wykonawcy, dla Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Zaklikowie, ul. Strażacka 4, 37 - 470 Zaklików


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.