eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014232-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Polska Akademia Nauk Dom Seniora: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625107-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540271975-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polska Akademia Nauk Dom Seniora, Krajowy numer identyfikacyjny 000325713-00180, ul. Chodkiewicza 3/5, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7564116, 7547176, e-mail domrencisty@dr.pan.pl, faks 227 564 116.
Adres strony internetowej (url): www.ds.pan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: palcówka zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom samotnym

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie". Zamówienie obejmuje następujący asortyment towarów: CZĘŚĆ I mięso i wędliny CZĘŚĆ II owoce, warzywa i produkty podobne CZĘŚĆ III wyroby piekarsko-ciastkarskie CZĘŚĆ IV mleko i produkty mleczarskie 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci wykazu asortymentowego zawiera załącznik numer 7 do SIWZ. 5. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Konstancinie - Jeziornie, przy ul. Chodkiewicza 3/5. Każdy z produktów powinien być dostarczony w oryginalnych opakowaniach. 6. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: - Część I mięso i wędliny - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. - Część II warzywa, owoce i produkty podobne, owoce sezonowe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00. - Część III wyroby piekarsko-ciastkarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 8.30. - Część IV mleko i produkty mleczarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty od godz. 6.00 do godz. 7.00. - Część V pozostałe produkty spożywcze - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. - Część VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. 7. Zamawiający będzie składał do wykonawcy zamówienia na dostawy cząstkowe telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail w formularzu ofertowym, wskazując zamawiane produkty z podaniem ilości. 8. Termin ważności do spożycia podany na opakowaniu każdego z dostarczanych produktów musi być ważny co najmniej połowę jego okresu nominalnego (tzn. połowę okresu od daty produkcji do końcowej daty przydatności do spożycia) oraz towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. 9. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentowych lub pochodzenia, stosownie do treści przepisu art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy wykaz asortymentowy). W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu. 10. Przy każdej dostawie towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (tekst jedn.: Dz.U. z 2017 r. poz. 242) Wykonawca musi dostarczać taki dokument Zamawiającemu. 11. Wykonawca w ramach ceny oferty zapewni Zamawiającemu ewentualnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy mniejszej ilości towaru w stosunku do ilości towaru określonego w ofercie, jednak zmniejszenie zamawianego asortymentu nie przekroczy łącznie 10% wartości umowy. 13. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 14. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 15. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. CZĘŚĆ V pozostałe produkty spożywcze CZĘŚĆ VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9


Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15810000-9, 15500000-3, 15800000-6, 03311000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: mięso i wedliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66653.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.,
Email wykonawcy: biuro@zpm-nowakowski.pl
Adres pocztowy: Dąbrowa 6,
Kod pocztowy: 26-332
Miejscowość: Sławno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69684.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69684.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69684.83
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: warzywa, owoce i produkty podobne, owoce sezonowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49034.46
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARFRUTS MARTYNA STĘPIEŃ
Email wykonawcy: marfruts@wp.pl
Adres pocztowy: Nowa Wola ul. I. Krasickiego 147
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51705.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47714.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51705.56
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: artykuły piekarsko-ciastakarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21898.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23198.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23198.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62227.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: mleko i produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51976.95
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA "DAGR-BIS" spółka jawna Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 13
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54575.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54575.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54575.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pozostałe produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41662.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURTOWNIA "BB" BOŻENA BĄK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grójecka 1
Kod pocztowy: 05-530
Miejscowość: Góra Kalwaria
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46098.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46098.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46104.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24676.26
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25910.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25910.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25910.07
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.