eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla jednostekStarostwo Powiatowe w Limanowej, Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, DPS w Limanowej, DPS w Szczyrzycu oraz DPS w Mszanie Dolnej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014117-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Zarząd Powiatu w Limanowej: "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla jednostek: Starostwo Powiatowe w Limanowej, Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, DPS w Limanowej, DPS w Szczyrzycu oraz DPS w Mszanie Dolnej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630035-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836, Angelika Smaga, e-mail: angelika.smaga@powiat.limanowski.pl
Dom Pomocy Społecznej w Limanowej, ul. W. Witosa 24/26, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu, 34-623 Szczyrzyc 182, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34 - 600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Limanowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 37 800, e-mail zamowienia@powiat.limanowski.pl, faks 18 33 37 880.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.limanowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny jest Zarząd Powiatu w Limanowej, na postawie informacji przedłożonych przez poszczególne jednostki organizacyjne (pozostali zamawiający). Jednostki organizacyjne nie odpowiadają za przeprowadzenie postępowania. Zarząd Powiatu w Limanowej zawrze umowę generalną, na podstawie której pozostałe jednostki organizacyjne zawrą umowy szczegółowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla jednostek: Starostwo Powiatowe w Limanowej, Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, DPS w Limanowej, DPS w Szczyrzycu oraz DPS w Mszanie Dolnej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.272.40.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw do pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych dla następujących jednostek: Starostwo Powiatowe w Limanowej, Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, DPS w Limanowej, DPS w Szczyrzycu oraz DPS w Mszanie Dolnej na stacjach paliw Wykonawcy, z użyciem elektronicznych kart paliwowych. 2. Sprzedaż paliw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, poprzez doraźne tankowanie paliw za pomocą kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy. 3. Szacunkowa ilość paliwa jaką planuje nabyć Zamawiający w 2020 roku wynosi: 1) Starostwo Powiatowe w Limanowej a) olej napędowy ON - 7 436 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 420 litrów, 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej a) olej napędowy ON - 14 890 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 2 240 litrów, c) gaz LPG - 7 000 litrów, 3) DPS w Limanowej a) olej napędowy ON - 1 000 litrów, 4) DPS w Szczyrzycu a) olej napędowy ON - 1 452 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 225 litrów, 5) DPS w Mszanie Dolnej a) olej napędowy ON - 1 550 litrów. 4. Ilości paliw określone powyżej są ilościami szacunkowymi, orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu niezrealizowania dostaw w wielkościach podanych w pkt 3. 5. Paliwa muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich Polskich normach oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 660), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), a także w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016 r. poz. 540). 6. Wykonawca musi posiadać sieć stacji w całej Polsce oraz na terenie Miasta Limanowa w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Limanowej, ponadto odległość między stacjami w całej Polsce nie może być większa niż 250 km. Stacje paliw powinny spełniać warunki techniczne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 z późn. zm.). 7. Zamawiający będzie dokonywać w danym okresie rozliczeniowym Transakcji Bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych w granicach limitów ustalonych dla każdej karty paliwowej, wskazanych w zapotrzebowaniach na karty paliwowe. 8. W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji paliw Wykonawca umożliwi dokonanie Transakcji Bezgotówkowych na innej stacji paliw położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej. 9. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy na paliwa (od ceny brutto). 10. Zaproponowany w ofercie procentowy upust na paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy na wszystkich stacjach Wykonawcy. 11. Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych, od daty wpływu prawidłowo wypełnionego wniosku, elektroniczne karty paliwowe (20 szt. w tym 15 szt. na pojazdy oraz 5 szt. imiennych) pozwalające na identyfikację odbiorcy i realizowanie transakcji bezgotówkowych. Dodatkowo Wykonawca na wniosek Zamawiającego oznaczy kartę/karty w sposób umożliwiający tankowanie paliwa do kanistrów. 12. Podstawą wyliczenia wartości należności będzie suma wartości transakcji bezgotówkowej według cen obowiązujących na stacjach pomniejszona o upust udzielany Zamawiającemu przez Wykonawcę określony w ofercie. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania transakcji sprzedaży. Zestawienie transakcji stanowić będzie podstawę do wystawienia faktur. Każda transakcja zakupu paliwa powinna być potwierdzona dokumentem zakupu. 14. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT oraz ewidencja wykonanych transakcji zawierająca co najmniej: 1) datę i czas dokonania transakcji, 2) nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, 3) numer rejestracyjny pojazdu, 4) numer karty, którą dokonano transakcji, 5) ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu. 15. Okres rozliczeniowy dla transakcji bezgotówkowej określony zostaje od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134000-7


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133628.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162455.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162455.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162455.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.