eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - dostawa mebli - biblioteka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013758-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Gmina Kościelisko: Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - dostawa mebli - biblioteka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
" Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664975-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - dostawa mebli - biblioteka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.65.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń biblioteki w bu-dynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ I- meble na wymiar CZĘŚĆ II- meble standardowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr załącz-nik nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje : 3.1.1.1. Meble na wymiar: o regały biblioteczne różne rozmiary o półka o regały ze skośnymi półkami o regał do kącika dziecięcego o lada biblioteczna o szafa biurowa 3.1.1.2. Meble standardowe: o gazetnik o stopień biblioteczny o stoliki regulowaną wysokością o krzesło obrotowe o krzesła zawieszane o stoliki do kącika dziecięcego o krzesełka do stoli-ka dziecięcego o pufy do kącika dziecięcego o dywan do kącika dziecięcego o przewijak ścienny z atestem o wieszak drzewo metalopla-styka o biblioteczki o pojemnika na kółkach o fotel o regał żaluzjowy 3.1.2. Miejsce realizacji: 3.1.2.1. Gmina Kościelisko - miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny - pomieszczenia przeznaczone dla biblioteki - 34-514 Dzianisz 173 3.1.3. Sposób realizacji dostaw: 3.1.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpo-wiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.1.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obo-wiązującymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach ty-pu przedszkole. 3.1.3.3. Dostawa mebli na wymiar wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów na-leży ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.1.4. Sposób rozliczania: 3.1.4.1. Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 3.1.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kom-pleksowym wykonaniem dostawy. 3.1.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.1.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, za-montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39155000-3


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39141100-3, 39150000-8, 39141300-5, 39143310-2, 39112000-0, 39113100-8, 39110000-6, 39531000-3, 39136000-4, 39100000-3, 39141100-3, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: meble standardowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13526.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
Email wykonawcy: zaulekdizajnu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 218E
Kod pocztowy: 40-860
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15436.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14275.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53197.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.