eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebieszów › Kompleksowe ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebieszów wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie na lata 2019-2021



Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013588-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Urząd Gminy w Trzebieszowie: Kompleksowe ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebieszów wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie na lata 2019-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660929-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Trzebieszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54771500000, ul. Trzebieszów 89, 21404 Trzebieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, e-mail eprzybysz@trzebieszow.gmina.pl, faks 257 960 373.
Adres strony internetowej (url): www.trzebieszow.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebieszów wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie na lata 2019-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie dzieli się na dwie części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń: 1.1. Część 01 zamówienia: (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk i innych zdarzeń losowych. (b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,; (c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, (d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; (e) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP; (f) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów, 1.2. Część 02 zamówienia (a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; (b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AutoCasco; (c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (d) Ubezpieczenie Assistance 2. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego Lex Life Brokers Sp.zo.o. ul. Wojskowa 18, 08-110 Siedlce, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000627119. Lex Life Brokers Sp.zo.o. działa jako broker ubezpieczeniowy na podstawie zezwolenia Ministra Finansów nr 502 z dnia 23 grudnia 1994r., potwierdzonego decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń nr 2353/18. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu, ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu chyba, że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 nast. Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej ( tj, Dz.U. z2018 r., poz. 999 z późn. zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części poufnej tzn. w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca informacje o charakterze poufnym ( Część poufną SIWZ) może uzyskać poprzez złożenie wniosku tzn. w załączniku nr 9 do SIWZ o udostępnieniu hasła dostępu. Wniosek składa się w formie elektronicznej na adres e-mail pośrednika Zamawiającego pod adresem: biuro@lexlifebrokers.waw.pl. We wniosku o przesłanie Części poufnej SIWZ w formie elektronicznej należy podać dane dotyczące wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. usługi ubezpieczenia polegającej na udzieleniu ochrony w postaci gotowości do wypłaty odszkodowania w przypadku, gdy zrealizują się postanowienia umowy ubezpieczenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1) Ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515100-4, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3, 66515000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie członków straży pożarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63735.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Lublinie Oddział w Międzyrzecu Podlaskim
Email wykonawcy: oddz3830@tuw.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 26
Kod pocztowy: 21-560
Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74759.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74759.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74759.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Lublinie Oddział w Międzyrzecu Podlaskim
Email wykonawcy: oddz3830@tuw.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 26
Kod pocztowy: 21-560
Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.