eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa dystrybucji energii elektrycznej do obiektów miejskich placówek oświatowych z terenu Miasta Oświęcim na rok 2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013305-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich: Usługa dystrybucji energii elektrycznej do obiektów miejskich placówek oświatowych z terenu Miasta Oświęcim na rok 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500295189-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu przygotowuje i przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiających - miejskich placówek oświatowych z terenu Miasta Oświęcim (na podstawie udzielonych pełnomocnictw).


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 7003438400000, ul. ul. Królowej Jadwigi , 32602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 423 963, e-mail ewa.drozd@zsipm.com.pl, faks 338 422 505.
Adres strony internetowej (url): www.zsipm.eduoswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa dystrybucji energii elektrycznej do obiektów miejskich placówek oświatowych z terenu Miasta Oświęcim na rok 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSiPM.200.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a w szczególności: a) transport energii elektrycznej siecią dystrybucyjną OSD, b) utrzymanie ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczania, c) utrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej. Świadczenie usług przesyłu i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do ustawy, koncesjami i taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Usługa dystrybucyjna energii elektrycznej będzie realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących obiektów: 1) Szkół Podstawowych Nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 2) Miejskich Przedszkoli Nr 7, 14, 15, 16, 17, 18. Ceny dystrybucji - wg obowiązującej taryfy. Zmiana ceny może nastąpić jedynie w przypadku zatwierdzenia zmiany cen przez Urząd Regulacji Energetyki. Zapłata za okresy rozliczeniowe regulowana będzie przez Zamawiającego na podstawie faktur. Planowane wejście w życie umowy dystrybucji - styczeń 2019 r. Termin obowiązywania umów - czas określony - do dnia 31.12.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 257372.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tauron Dystrybucja S. A.
Email wykonawcy: info@tauron-dystrybucja.pl
Adres pocztowy: ul. Podgórska 25A
Kod pocztowy: 31-035
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 316568.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316568.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316568.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Ustawa Prawo zamówień publicznych jako przesłankę zastosowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego trybu zamówienia z wolnej ręki przewiduje w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a), iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W związku z tym należy stwierdzić co następuje: Tauron Dystrybucja S.A. został wyznaczony do pełnienia funkcji OSD (Operatora Systemu Dystrybucyjnego) na okres do dnia 31 grudnia 2025 r. Obszar działania operatora systemu dystrybucyjnego wynika z udzielonej temu Przedsiębiorcy koncesji na dystrybucję energii elektrycznej z dnia 16 listopada 1998 r. Nr PEE/19/2698/U/1/98/JK z późn. zm. Stanowi ona, iż obszar na którym znajdują się obiekty miejskich placówek oświatowych w Oświęcimiu jest objęty dystrybucją energii elektrycznej sieciami własnymi ww. Przedsiębiorcy. Tylko ww. Przedsiębiorca może świadczyć usługi dystrybucji energii dla obiektów miejskich placówek oświatowych z terenu Miasta Oświęcim. Zgodnie z art. 4 ustawy Prawo energetyczne, odbiorcy energii elektrycznej lub paliw gazowych mają prawo zakupu tych paliw lub energii od wybranego przez siebie sprzedawcy. Zakup energii odbywa się na podstawie umowy sprzedaży. Jednocześnie, aby umożliwić i zapewnić odbiorcom realizację powyższego uprawnienia stosownie do art. 4 ust. 2 ustawy Prawo energetyczne, przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się dystrybucją energii lub paliw gazowych (operator systemu dystrybucyjnego) jest obowiązane zapewniać wszystkim odbiorcom, na zasadzie równoprawnego traktowania, świadczenie usług dystrybucji paliw gazowych lub energii. Zgodnie z powyższym, zachodzą ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w celu udzielenia zamówienia publicznego na usługę dystrybucji energii elektrycznej do obiektów miejskich placówek oświatowych. Zamówienia można udzielić wyłącznie Wykonawcy: TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.