eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › "Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2019 rok w wysokości 800 000,00 zł (słownieosiemset tysięcy złotych 00/100)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 510013185-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Gmina Rogowo: "Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2019 rok w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635923-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 92351216000000, ul. ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3024053, e-mail gmina@rogowo.paluki.pl, faks 52 3024275.
Adres strony internetowej (url): www.rogowo.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2019 rok w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2019 rok w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rogowo na 2019 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych): 1) ostateczny termin spłaty kredytu ustala się na dzień 31 grudnia 2027r.; 2) kredyt zostanie zaciągnięty na okres 6 lat ze spłatą od 1 stycznia 2020r. (termin spłaty I raty do 31 marca 2020r.) do 31 grudnia 2027r. - raty kwartalne. Kredyt do dyspozycji Zamawiającego zostanie uruchomiony jednorazowo (jedna transza) maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych (wymóg Zamawiającego stanowi kryterium poza cenowe) od dnia podpisania umowy, który należy przekazać na konto numer 89 8159 0003 2003 0300 0550 0001; 3) odsetki płatne na ostatni dzień każdego miesiąca po udzieleniu kredytu; 4) spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych przy ratach malejących. Oprocentowanie kredytu należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 1,72 % powiększoną o marżę banku, notowanej na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego. Oprocentowanie winno być liczone za okresy i od kwoty kredytu wykorzystanego przez Gminę. 5) do kredytu wlicza się prowizję banku od udzielonego kredytu. 6) oprocentowanie w dniu otwarcia ofert należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 1,72 % powiększoną o marżę proponowaną przez bank, według notowań Prezesa NBP na dzień 27 listopada 2019r.; 7) kredyt spłacany będzie ze środków własnych Gminy; 8) pierwszą datą spłaty kredytu jest 31 marca 2020r. Spłata kredytu nastąpi w 32 ratach kapitałowych, które będą płatne kwartalnie do ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego każdy kwartał w ratach w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) - 32 raty, według poniższego harmonogramu; Rata Data spłaty Kwartalna rata Aktualne zadłużenie 800 000,00 1 31.03.2020 r. 25 000,00 775 000,00 2 30.06.2020r. 25 000,00 750 000,00 3 30.09.2020r. 25 000,00 725 000,00 4 31.12.2020r. 25 000,00 700 000,00 5 31.03.2021r. 25 000,00 675 000,00 6 30.06.2021r. 25 000,00 650 000,00 7 30.09.2021r. 25 000,00 625 000,00 8 31.12.2021r. 25 000,00 600 000,00 9 31.03.2022r. 25 000,00 575 000,00 10 30.06.2022r. 25 000,00 550 000,00 11 30.09.2022r. 25 000,00 525 000,00 12 31.12.2022r. 25 000,00 500 000,00 13 31.03.2023r. 25 000,00 475 000,00 14 30.06.2023r. 25 000,00 450 000,00 15 30.09.2023r. 25 000,00 425 000,00 16 31.12.2023r. 25 000,00 400 000,00 17 31.03.2024r. 25 000,00 375 000,00 18 30.06.2024r. 25 000,00 350 000,00 19 30.09.2024r. 25 000,00 325 000,00 20 31.12.2024r. 25 000,00 300 000,00 21 31.03.2025r. 25 000,00 275 000,00 22 30.06.2025r. 25 000,00 250 000,00 23 30.09.2025r. 25 000,00 225 000,00 24 31.12.2026r. 25 000,00 200 000,00 25 31.03.2026r. 25 000,00 175 000,00 26 30.06.2026r. 25 000,00 150 000,00 27 30.09.2026r. 25 000,00 125 000,00 28 31.12.2026r. 25 000,00 100 000,00 29 31.03.2027r. 25 000,00 75 000,00 30 30.06.2027r. 25 000,00 50 000,00 31 30.09.2027r. 25 000,00 25 000,00 32 31.12.2027r. 25 000,00 0,00 stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 9) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia spłaty kredytu - bez dodatkowych opłat; 11)Z tytułu aneksów do umowy kredytowej Bank - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat prowizji; 12)Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN); 13)Zamawiający - Kredytobiorca informuje, że posiada uchwały Rady Gminy Rogowo zarządzenia oraz sprawozdania w sprawie zaciągnięcia przedmiotowego kredytu stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ stanowiące załączniki wymienione poniżej; a) uchwały Rady Gminy Rogowo: Nr IV/17/2018 z dnia 27 grudnia 2018r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rogowo na 2019 rok, Nr XXIII/72/2019 z dnia 30 października 2019r. o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rogowo na 2019 rok - Załącznik nr 5, b) uchwała RIO Nr 8/D/2019 z dnia 11 stycznia 2019r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Rogowo na 2019r. - Załącznik nr 6, c) uchwała RIO Nr 11/Dpr/2018 z dnia 5 grudnia 2019r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Rogowo na 2019 rok - Załącznik nr 7, d) uchwała Rady Gminy Rogowo Nr IV/18/2018 z dnia 27 grudnia 2018r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rogowo na lata 2019-2027 wraz z uchwałą zmieniającą Nr XII/73/2019 z dnia 30 października 2019r. - Załącznik nr 8, e) zarządzenie Wójta Gminy Rogowo Nr 0050.18.2019 z dnia 18 listopada 2019r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2019r. - Załącznik nr 9, f) uchwała RIO Nr 24/K/2019 z dnia 4 grudnia 2019r. w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu planowanego do zaciągnięcia przez Gminę Rogowo w 2019r.- Załącznik nr 10, g) Sprawozdanie Rb-NDS na dzień 30 września 2019r.- Załącznik nr 11, h) Sprawozdanie Rb-N na dzień 30 września 2019r. - Załącznik nr 12, i) Sprawozdanie Rb-Z na dzień 30 września 2019r.- Załącznik nr 13, j) Zaświadczenie z dnia 6 listopada 2018r. o wyborze Wójta Gminy Rogowo - Załącznik nr 14, k) uchwała Rady Gminy Rogowo Nr IX/65/2011 z dnia 14 września 2011r. o powołaniu Skarbnika Gminy Rogowo - Załącznik nr 15. 14)Wybrany Wykonawca - Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego - Kredytobiorcy. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl w zakładce Zamówienia publiczne oraz dostępna jest w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przy wykonywaniu zamówienia: tj. co najmniej 1 pracownika wykonującego czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia oraz odpowiedzialnego za: komunikację z Zamawiającym, wyjaśnienia płatności, przygotowywanie rozliczeń i inne czynności dodatkowe, zatrudnionego w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu (dopuszcza się zatrudnienie w równoważonym systemie czasu pracy). Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonującej czynności wymienione w punkcie 1. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w punkcie 1; b) oświadczenie osoby wykonującej bezpośrednio czynności opisane w punkcie 1; 3) Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za niewywiązanie się z obowiązku, o którym mowa w ust. 3 punkt 2 w wysokości 100,00 zł (słownie: sto złotych) za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu Zamawiającemu dokumentów; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99102.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W STRZELNIE
Email wykonawcy: bank@bsstrzelno.pl
Adres pocztowy: ul. dr J. Cieślewicza 3 88-320 Strzelno
Kod pocztowy: 88-320
Miejscowość: Strzelno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73667.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73667.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88190.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.