eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Dostawa systemu RFID, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510013131-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów: Dostawa systemu RFID, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu "Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609847-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540224762-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

LEGE - Usługi Doradcze Krzysztof Petrykiewicz, ul. Słowiańska 14, 55-200 Oława - działający na podstawie pełnomocnictwa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, Krajowy numer identyfikacyjny 369608833, ul. Domaniów 15, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713017879, 713017879, e-mail kultura@gminadomaniow.pl, kultura@gminadomaniow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://ckic-domaniow.bipstrona.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa systemu RFID, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/CKCD/LEGE/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest system elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID HF 2 dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, zlokalizowanych w Domaniowie i Wierzbnie, szczegółowo opisany w niniejszej SIWZ oraz jej integralnych załącznikach. 2. Informacja o lokalizacji miejsc dostawy i montażu: a) Domaniów - nr działki 14/1, 14/2, AM-1, Obręb: 0004 Domaniów b) Wierzbno - nr działki: 340/3, 340/7, AM-1, Obręb: 0022 Wierzbno 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę elementów systemu, 2) instalację systemu, 3) integrację dostarczonego systemu z istniejącym systemem bibliotecznym MAK + 4) wdrożenie systemu, 5) szkolenie personelu Zamawiającego, 4. Oferowany system ma być kompletny, fabrycznie nowy i nieuszkodzony. System po jego dostawie i instalacji przez Wykonawcę powinien być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 5. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, przedstawia minimalne wymagania Zamawiającego. 6. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. 7. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym ewentualnych wątpliwości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem: o gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), o charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), o charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), o parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), o wyglądu (struktura, barwa, kształt), o parametrów bezpieczeństwa użytkowania. W każdym miejscu w dokumentacji postępowania, w którym użyto nazwy handlowej systemu Jacob lub sformułowania, że "Etykiety muszą być preformatowane w systemie Jacob", Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, implementujące następujące mechanizmy: o ochronę przed kopiowaniem zawartości etykiet, o identyfikację woluminu, o wywołanie alarmu wywołanego przez flagi EAS, o synchronizację informacji między systemem bibliotecznym, a etykietą, o umożliwienie elastycznego wyboru zawartości etykiety - zapewniające porządkowanie zbiorów na podstawie zawartości pamięci etykiety (sygnatura, numer inwentarzowy), o identyfikację woluminu w bramkach alarmowych bez konieczności odwoływania się do systemu bibliotecznego (tryb offline) - zapewniającą ochronę zbiorów w wypadku braku dostępu do systemu bibliotecznego, o identyfikację biblioteki zapewniającą spójność danych, a jednocześnie rozróżnialność woluminów z dwóch bibliotek prowadzonych przez daną instytucję kultury oraz innych bibliotek z wdrożonym systemem RFID. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Dopuszcza się stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż proponowane. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Wszelkie ewentualne zmiany w trakcie realizacji wymagają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania. 10. Na cały przedmiot umowy (w rozumieniu zintegrowanego systemu), Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ 11. Niezależnie od powyższego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji trwałości układu scalonego Etykiet bibliotecznych na okres 10 lat, licząc od daty odbioru końcowego. 12. Zamawiający wymaga by etykiety na książki wraz ze stanowiskami wypożyczeń i zwrotów zostały dostarczone w ciągu 1 tygodnia od dnia podpisania umowy. Pozostałe urządzenia wraz z montażem oraz szkoleniem według terminarza Zamawiającego nie dłużej niż do 8 tygodni od podpisania umowy. 13. Zadanie "Dostawa systemu RFID, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów" realizowane jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu "Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48160000-7, 48161000-4, 72000000-5, 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 410628.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARFIDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 10A
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Chyby
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 315864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364831.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.