eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012819-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Nadleśnictwo Gryfino: Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636958-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4162259, 4163514, e-mail gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks 091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej (Powiat Gryfino, Gmina Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie), obsługa Punktu Informacji Turystycznej oraz obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021. Wskazane obiekty znajdują się na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Gryfino. Prace w ramach przedmiotu zamówienia dotyczą obiektów dydaktycznych i turystycznych, zlokalizowanych w Glinnej, obejmujących: - Ogród Dendrologiczny w Glinnej wraz z istniejącą na jego terenie infrastrukturą edukacyjną i turystyczną, - Punkt Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata w Glinnej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą edukacyjną, rekreacyjną i zapleczem sanitarnym, - Punkt Informacji Turystycznej w Glinnej przy wejściu do Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej; - place i ścieżki dydaktyczne zlokalizowane przy wiacie oraz przy Ogrodzie Dendrologicznym w Glinnej, - miejsce na ognisko przy wiacie, - ścieżka dydaktyczna "Puszcza Bukowa - między kulturą a naturą" w Puszczy Bukowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczną oraz inne obiekty towarzyszące działalności edukacyjno-turystycznej nadleśnictwa (np. oznakowanie ścieżek, parkingów, tras przejścia itp.). Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji wykonania i odbioru prac, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. Z uwagi na charakter obiektu Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata), obiektów edukacyjnych i turystycznych zlokalizowanych w sąsiedztwie wiaty wymagana jest "Pełna Dyspozycyjność Czasowa", w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie do: - kompleksowej obsługi grup turystycznych i edukacyjnych, do której zaliczyć należy m.in.:. udostępnianie wiaty i obiektów edukacyjnych oraz turystycznych na wskazanie pracownika Nadleśnictwa Gryfino sprawującego nadzór nad obiektami. Pod pojęciem udostępniania rozumieć należy: obecność we wiacie przed rozpoczęciem spotkań zakontraktowanych przez nadleśnictwo i po ich zakończeniu, w przypadku pobytów innych niż edukacyjne przedkładanie do podpisu najemcom umów najmu, podpisywanie protokołów udostępnienia obiektów przed rozpoczęciem spotkań, podpisywanie protokołów zwrotu obiektów po zakończeniu spotkań (przed opuszczeniem obiektów przez grupę) połączone z wnikliwą kontrolą stanu wszystkich elementów wyposażenia, za które odpowiedzialność przejął najemca, gromadzenie i właściwe przechowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z udostępnianiem obiektów- w sposób w pełni dyspozycyjny, tj. również poza godzinami otwarcia Ogrodu Dendrologicznego, w czasie reakcji nie dłuższym niż 1h od momentu otrzymania od Zamawiającego telefonicznego zgłoszenia o konieczności wykonania co najmniej jednej z ww. czynności, w szczególności zaś gotowości do odbioru obiektu od grupy odwiedzającej / osób odwiedzających. Pełna Dyspozycyjność Czasowa odnosi się również do dni wolnych od pracy tj. w niedziele i w święta, (przypadające w terminach udostępniania Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej)n oraz godzin popołudniowych, wieczornych i nocnych. Szczegółowy zakres "Pełnej dyspozycyjności czasowej" określony został w załączniku nr 10 do SIWZ. Łączny rozmiar wszystkich rodzajów usług, wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia (przez cały okres jego trwania tj. w latach 2020-2021), wynosi: Godziny ręczne w zagospodarowaniu FKUSLUKOS, FKUSLULKP, FKUSLU RI = 12 786 [nh i h]; Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu FKUSLU CH = 160 [nh i h]; Obsługa Punktu Informacji Turystycznej FKUSLUGI = 16 [miesiąc]. Zalecane jest, przed złożeniem oferty zaznajomienie się z lokalnymi warunkami dla realizacji Przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Zastrzeżenia, zgłoszone przez Wykonawcę po udzieleniu zamówienia nie będą stanowiły podstawy do dochodzenia roszczeń oraz do żądania przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia bądź terminu realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w umowie). W przypadku chęci dokonania wizji lokalnej, należy zwrócić się do osoby odpowiedzialnej za kontakt z Wykonawcami. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, obsługującej Punkt Informacji Turystycznej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity .: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92531000-2


Dodatkowe kody CPV: 63513000-8, 77211500-7, 79342200-5, 92000000-1, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 446830.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Leśnych "JODEŁKA" Halina Małecka
Email wykonawcy: halina.malecka@onet.com.pl
Adres pocztowy: Glinna 3
Kod pocztowy: 74-106
Miejscowość: Stare Czarnowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324206.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324206.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324206.93
Waluta: PLN brutto

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.2) Całkowita wartość zamówienia - suma wartości zamówienia podstawowego oraz przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP (do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.