eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzewnie › Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Rzewnie w okresie od 7 stycznia do 26 czerwca 2020



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510011133-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Gmina Rzewnie: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Rzewnie w okresie od 7 stycznia do 26 czerwca 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632358-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rzewnie, Krajowy numer identyfikacyjny 550668350, ul. Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297613409, e-mail rzewnie@bipgminy.pl, faks 297613445.
Adres strony internetowej (url): www.ugrzewnie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Rzewnie w okresie od 7 stycznia do 26 czerwca 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIROŚ.271.26.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Gminie Rzewnie oraz ich odwozie w okresie od 7 stycznia do 26 czerwca 2020r., codziennie w dni nauki szkolnej w oparciu o zakup biletów miesięcznych. 2. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowywany. 3. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży w dni nauki szkolnej z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje: - przewóz ok. 206 uczniów do: Publicznego Przedszkola Samorządowego w Rzewniu, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Rzewniu w okresie od od 7 stycznia do 26 czerwca 2020r. . Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 296,00 km dziennie. Zamawiający przewiduje 19 kursów dziennie gdzie: - trasę I i II ( przywóz i odwóz dwukrotnie) obsługuje 1 autobus- 6 kursów, - trasę IV (przywóz i odwóz dwukrotnie) obsługuje 1 autobus - 3 kursy - trasę V i VI ( przywóz i odwóz dwukrotnie) obsługuje 1 autobus- 6 kursów - trasę III i VII obsługuje 1 autobus, trasa III - 3 kursy (przywóz i odwóz dwukrotnie) , trasa VII - 1 kurs (poranny przywóz) łącznie 4 kursy. Zajęcia lekcyjne w Szkole Podstawowej w Rzewniu rozpoczynają się o godz. 8:30 i kończą się o godz. 14:50. Przewozy muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. Liczba miesięcy objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi 6. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci. 4. Usługa realizowana będzie 4 autobusami Wykonawcy w tym 2 autobusy o liczbie zarejestrowanych miejsc siedzących min. 40 szt. oraz 1 autobus o liczbie zarejestrowanych miejsc siedzących min 50 szt. i 1 autobus o liczbie zarejestrowanych miejsc min 24 szt. 5. Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), innych przepisach prawa powszechnie obowiązującego oraz zgodnymi z warunkami określonymi w niniejszym postępowaniu przetargowym, 6. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno miejsce bezpłatnie dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów. 7. W przypadku awarii autobusu wykonawca ma obowiązek zapewnić w terminie wskazanym w formularzu ofertowym zastępczy środek transportu w celu wykonania usługi w danym dniu. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad dziećmi. 8. W przypadku uczniów korzystających z dowozu w jedną stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50% - fakt ten Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 9. Temperatura w pojazdach, którymi zamawiający będzie wykonywał przedmiot zamówienia nie może być niższa jak 15 stopni Celsjusza. 10. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach i punktach przystankowych. 11. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem zajęć. 12. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorami szkół. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego. 13. Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy dowozu mogą ulec zmianie nie wpływając na cenę biletu miesięcznego podanego w ofercie. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98461.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski
Email wykonawcy: uslugitransportoweraniszewski@wp.pl
Adres pocztowy: Janusza Korczaka 12
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108001.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108001.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120398.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.