Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 510010753-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Gmina Wola Krzysztoporska: "Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wola Krzysztoporska
oraz sprawowanie nad nimi opieki w schronisku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628836-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wola Krzysztoporska, Krajowy numer identyfikacyjny 59064790200000,
ul. ul. Kościuszki
5,
97-371
Wola Krzysztoporska, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(044) 61-63-961, e-mail
sekretariat@ug.wola-krzysztoporska.pl, faks
(044) 61-63-960.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wola-krzysztoporska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wola Krzysztoporska oraz sprawowanie nad nimi opieki w schronisku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZFP.271.1.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wyłapywaniu w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r. bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wola Krzysztoporska oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt będzie prowadzone na wezwanie przekazywane wykonawcy e-mailem lub faxem, najpóźniej w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, minimalny oczekiwany czas wyłapania zwierzęcia wynosi 12 godzin. 1.2 Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy: a) odbieranie zwierząt z miejsca ich przebywania wskazanego przez Zamawiającego oraz wykonywanie wyjazdów interwencyjnych (szacowana ilość wyjazdów interwencyjnych w ciągu roku wynosi-20 ), b) utrzymywanie przyjętych zwierząt w czystości, c) zakup pokarmu dla zwierząt ze środków własnych z uwzględnieniem dziennych norm żywieniowych, d) przygotowanie karmy i karmienie zwierząt, e) opieka nad zwierzętami, łącznie z opieką weterynaryjną w której zakres wchodzi : - 14 dniowa kwarantanna, odrobaczanie, szczepienie, leczenie, sterylizacja lub kastracja, usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt, w drastycznych przypadkach uśpienie bezdomnego zwierzęcia, f) prowadzenie dokumentacji i znakowania psów umożliwiających identyfikację zwierzęcia, g) informowanie Zamawiającego o adopcji, lub padnięciu zwierzęcia, h) przewożenie psów do schroniska środkiem transportu dopuszczonym do użycia zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt, i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań mających na celu znajdowanie zwierzętom opiekunów, j) utrzymanie czystości i porządku w boksach, wybiegach oraz w otoczeniu schroniska, k) prowadzenie ewidencji zwierząt, książki kontroli weterynaryjnej, l) prowadzenie zabiegów sanitarnych i dezynfekujących, m) przestrzeganie przepisów w zakresie nadzoru sanitarnego i weterynaryjnego, n) usuwanie odpadów stałych i płynnych oraz zwłok zwierząt padłych lub poddanych eutanazji, o) przedstawianie Zamawiającemu wraz z miesięczną fakturą informacji na temat stanu zwierząt w schronisku, tj. ilość zwierząt w schronisku według stanu na ostatni dzień miesiąca, ilość zwierząt przyjętych do schroniska i ilość zdjętych ze stanu, wraz z załączeniem dokumentacji fotograficznej na płycie CD/DVD w formacie JPG oraz protokołu na okoliczność wyjazdu interwencyjnego w celu odłowienia bezdomnego zwierzęcia z miejscowości na terenie Gminy Wola Krzysztoporska wskazanej przez Zamawiającego, p) przejęte i złapane zwierzęta będą przebywały w schronisku dla bezdomnych zwierząt do czasu przekazania dotychczasowemu lub nowemu właścicielowi, o prowadzący schronisko, każdemu odłapanemu zwierzęciu założy kartę informacyjną zawierającą szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia oraz przebieg jego pobytu w schronisku, o Wykonawca przejmie w opiekę psy odłapane z terenu gminy Wola Krzysztoporska w latach 2011-2019 będące dotychczas w schronisku dla zwierząt w Wojtyszkach nr 18 w ilości 51 szt. ( na dzień 31.10.2019) będące własnością Gminy Wola Krzysztoporska. Zamawiający zastrzega, że ilość psów do przejęcia może ulec zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej ilości psów w schronisku w Wojtyszkach na dzień 31.12.2019 r. o umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenia kontroli. o zamawiający wymaga aby liczba psów w schronisku nie przekraczała maksymalnej liczby psów, na jaką zostało przewidziane schronisko. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie odpowiedniego postępowania z bezdomnymi zwierzętami: a) bezpośrednio po przyjęciu zwierzęcia do schroniska Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić, czy zwierzę jest oznakowane: o mikrochipem - numer chipu należy sprawdzić w ogólnodostępnych bazach danych, tatuażem - numer tatuażu należy sprawdzić w Związku Kynologicznym lub innych ogólnokrajowych organizacjach społecznych, których statutowym celem jest działalność związana z hodowlą rasowych psów i kotów, o adresówką, oraz podjąć próbę odnalezienia właściciela i skontaktować się z nim; jeśli zaś próba kontaktu, w zależności od posiadanych danych kontaktowych (np. dwukrotne wysłanie listu poleconego, kilkukrotna próba dodzwonienia się lub nieotrzymanie odpowiedzi na co najmniej dwie wiadomości wysłane drogą elektroniczną w odstępie trzech tygodni), nie odniesie skutku, zwierzę należy traktować jako bezdomne; b) jeśli zwierzę jest oznakowane mikroczipem, należy wprowadzić numer mikroczipu do wykazu zwierząt prowadzonego w schronisku; c) w przypadku, gdy zwierzę nie jest oznakowane, należy je niezwłocznie oznakować mikroczipem, a numer chipu wprowadzić do wykazu; d) dane zwierzęcia oznakowanego mikrochipem powinny zostać wprowadzone do ogólnodostępnej bazy danych Safe-Animal, po wydaniu zwierzęcia do adopcji, e) schronisko powinno posiadać stronę internetową, f) zwierzęta, które zostały przyjęte do schroniska, należy sfotografować, a zdjęcia wraz ze wskazaniem gdzie i kiedy zwierzę zostało znalezione, opublikować na stronie internetowej schroniska niezwłocznie po przyjęciu zwierzęcia; g) na ww. stronie powinny znajdować się także wizerunki wszystkich psów z Gminy Wola Krzysztoporska przebywających w schronisku wraz z opisem dotyczącym charakteru zwierzęcia, aby ułatwić osobom chcącym adoptować zwierzę jego wybór; h) zwierzęta bezdomne po odbyciu kwarantanny, wykonaniu szczepień profilaktycznych oraz zabiegu sterylizacji/kastracji należy przeznaczyć do adopcji; i) Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania różnorodnych akcji zwiększających poziom adopcji; j) wykonywanie obligatoryjnej sterylizacji/kastracji wszystkich zwierząt przyjętych do schroniska. 1.4 Niniejsze zamówienie nie obejmuje wyjazdów w teren w celu wyłapania kotów żywych lub rannych. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa ujętych w: - ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2019 r. poz.122z późniejszymi zmianami); - ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2018 r. poz. 1967 z późniejszymi zmianami); - ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 ); - właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw. 1.6. Kody CPV : 98380000-0 Usługi psiarni 85200000-1 Usługi weterynaryjne 85210000-3 Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych 1.16. Klauzula zatrudnienia 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę/podwykonawcę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących następujące czynności: - opieka nad zwierzętami (w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie w ramach tzw. samozatrudnienia). 2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: aktualne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt 1 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z przepisem art.36b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV: 85200000-1, 85210000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
269610.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hotel dla Zwierząt i Ptactwa domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
331620.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.