eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budnyku DPS w Czerewkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510010592-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach: Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budnyku DPS w Czerewkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630193-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach, Krajowy numer identyfikacyjny 13137120000000, ul. Czerewki 1, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7196166, 7196756, e-mail dps@dpsczerewki.podlasie.pl, faks 85 7196166 w. 33.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dpscz.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budnyku DPS w Czerewkach.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie 1: Budowa szybu windowego i montaż windy. Zadanie obejmuje rozbudowę budynku DPS w Czerewkach o szyb windowy: 1. Dach (przebudowa) w zakresie szybu windowego. 2. Wykonanie żelbetowych płyt stropowych. 3. Ocieplenie ścian płytami styropianowymi. 4. Ułożenie chodnika z płyt betonowych. 5. Przebudowa podjazdu i chodnika. 6. Montaż dźwigu elektrycznego osobowego o udźwigu 1600 kg z zasilaniem i sterowaniem. (Dźwig typu szpitalnego do transportu łóżkowego). Pozycje z przedmiaru robót zaliczone do zakresu prac zadania I (1.2 + 1.4 + 2.1+2.2++2.4) Wskazane jest odbycie wizji lokalnej w obiekcie przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę wykonanych już robót budowlanych (część szybu windowego jest wymurowana). Zadanie 2: Zadanie obejmuje remont pomieszczeń w budynku DPS w Czerewkach: 1. Demontaż okien dachowych. 2. Demontaż drzwi wewnętrznych. 3. Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych. 4. Rozebranie posadzek lastrykowych. 5. Rozebranie posadzek z płytek na zaprawi cementowej. 6. Rozebranie balustrad schodowych i pochylni. 7. Demontaż opraw oświetleniowych. 8. Demontaż przewodów kabelkowych. 9. Osadzenie okien w połaci dachowej montaż z oknem. 10. Montaż wyłazu dachowego. 11. Montaż moskitier w oknach 12. Montaż wentylatorów łazienkowych. 13. Osadzenie podokienników z PCV. 14. Montaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicą regulowaną. 15. Montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI 30 z ościeżnicami. 16. Montaż drzwi antywłamaniowych.. 17. Wykonanie i dostarczenie balustrad. 18. Układanie kabli instalacji elektrycznej 19. Tynkowanie i malowanie ścian. 20. Układanie posadzek z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe z wywinięciem. 21. Okładziny schodów z płytek układanych na klej. Pozycje z przedmiaru robót do zakresu prac zadania II (1.1 +1.3+2.3)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45313000-4, 45261000-4, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa szybu windowego i montaż windy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288552.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BAZ-BUD" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe inż. Bazyl Stepaniuk
Email wykonawcy: biuro@bazbud.pl
Adres pocztowy: ul. Stokrotki 37
Kod pocztowy: 15-554
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356965.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356965.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 455178.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja pomieszczeń.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy w związku z art. 146 ust 6 ustawy. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 z późn. zm.) tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.