eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont parkingu położonego na działce nr 46/4 obręb 9 ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 510010518-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11: Remont parkingu położonego na działce nr 46/4 obręb 9 ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658043-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00138, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (58) 302-34-51 wew. 223, e-mail zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont parkingu położonego na działce nr 46/4 obręb 9 ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRU.WOP.260.59.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Remont parkingu na dz. nr 46/4 obręb 9 przy budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku ul. 3 Maja 44, gmina Słupsk, powiat słupski. Obecny parking zlokalizowany jest od strony wschodniej budynku biurowego Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku wymaga modernizacji i remontu. Istniejące utwardzenie parkingu z płyt betonowych prefabrykowanych jest w złym stanie, nierówne z licznymi pęknięciami w płytach. Istniejący parking posiada sieć kanalizacyjną deszczową, którą przewiduje się rozbudować poprzez montaż separatora oraz dodatkowej kratki ściekowej. Parking jest ogrodzony. Remont parkingu polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, ustawieniu nowych krawężników, wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa i wykonaniu nowej nawierzchni parkingu z kostki betonowej (10 x 20 cm). Na parkingu projektuje się 12 stanowisk postojowych usytuowanych zgodnie z załącznikiem graficznym. Szerokość stanowisk 2,70 m, długość pojedynczego stanowiska 5,00 m. Spadek poprzeczny 1 % w kierunku skarpy i istniejących kratek kanalizacji deszczowej. Odwodnienie powierzchniowe do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez projektowany separator. Ponadto przewiduje się wyposażenie istniejącego ogrodzenia w bramę o szerokości 5,00 m wysokości 1,5 m, otwieraną automatycznie z wykorzystaniem pilota (do bramy należy dołączyć 5 pilotów zdalnego otwierania). W ramach remontu parkingu przewidziany jest również remont schodów zewnętrznych. Bezpośrednio przy budynku biurowym projektuje się wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 1 m oraz poszerzenie zjazdu do parkingu istniejącego (remontowanego). 2. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych, 2) ułożenie nowych krawężników betonowych z wykonaniem ławy betonowej, 3) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa, 4) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej (10 x 20 cm), 5) wykonanie nawierzchni trawiastej darniowaniem pełnym, 6) oznakowanie parkingu ( malowane linie, pionowe znaki ), 7) ułożenie kabla zasilającego bramę oraz montaż bramy przesuwnej o szerokości 5 mb, 8) wykonanie odwodnienia terenu z wbudowanym separatorem, 9) remont schodów zewnętrznych, 10) rozebranie starego i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej dopasowanego do podjazdu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarach) stanowiącej odpowiednio załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Ilości podane w przedmiarach traktować należy pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi składający ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45233320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178723.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "HERKULES" Usługi Rozbiórkowo - Budowlane Szymon Ostapiuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pogodna 6, Krępa Słupska
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157279.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157279.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212463.99
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.