Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 510010387-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Zakład Karny w Koronowie: Dostawa kapusty kiszonej, ogórków kiszonych, cukru białego oraz ziemniaków jadalnych późnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659078-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Koronowie, Krajowy numer identyfikacyjny 31962900000,
ul. ul. Bydgoska
27,
86010
Koronowo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
0 52 382 22 11, e-mail
dkw_koronowo@sw.gov.pl, faks
0 52 382 09 00.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZAKŁAD KARNY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kapusty kiszonej, ogórków kiszonych, cukru białego oraz ziemniaków jadalnych późnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/Kw.2232.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grupa 1: Dostawa do ZAKŁADU KARNEGO W KORONOWIE 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 6 000 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 4 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997 Grupa 2: Dostawa do ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CZERSKU 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 1 500 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 600 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997 Grupa 3: Dostawa do ZAKŁADU KARNEGO W KORONOWIE 1) Cukier biały - ( suchy, czysty, o białej barwie, bez grudek, pakowany w worki papierowe po 50 kg ) - 6 000 kg nomenklatura CPV: 15831000-2, PN- A-74850:1996/Az1:2005 Grupa 4: Dostawa do ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CZERSKU 1) Cukier biały - ( suchy, czysty, o białej barwie, bez grudek, pakowany w worki papierowe po 50 kg ) - 900 kg nomenklatura CPV: 15831000-2, PN- A-74850:1996/Az1:2005 Grupa 5: ZIEMNIAKI JADALNE PÓŹNE- DOSTAWA DO ZAKŁADU KARNEGO W KORONOWIE 1. Ziemniaki jadalne późne o średnicy poprzecznej min. 8 cm i podłużnej min. 10 cm bulwy dojrzałe, żółte, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 45 000 kg, nomenklatura CPV: 03212100-1, PN-75/R-74450 Grupa 6: ZIEMNIAKI JADALNE PÓŹNE - DOSTAWA DO ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CZERSKU 1. Ziemniaki jadalne późne o średnicy poprzecznej min. 8 cm i podłużnej min. 10 cm bulwy dojrzałe, żółte, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych- 15 500 kg, nomenklatura CPV: 03212100-1, PN-75/R-74450
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15331142-4
Dodatkowe kody CPV: 15331000-7, 15331142-4, 15331000-7, 15831000-2, 15831000-2, 03212100-1, 03212100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: grupa 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15600.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Aleksandrowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: grupa 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 94 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych ( Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami ). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: grupa 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami ). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: grupa 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami ). |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: grupa 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46777.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: GRUPA 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SP. z o. o.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mąkowarsku
- Dostawa artykułów różnych
- BUDOWA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KORONOWO - 1 część (2 zadania)
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2024"
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.