To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 510010324-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636165-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500256394-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzgm.katowice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.144.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i: 1) utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków (m. in. klatki schodowe, korytarze, piwnice, suszarnie, strychy, rowerownie) 2) utrzymanie czystości i porządku terenów zewnętrznych (tereny utwardzone i zielone m. in. chodniki, drogi wewnętrzne, tereny utwardzone, trawniki, klomby, rabaty, place zabaw, miejsca pod koszami na śmieci, urządzenia małej architektury) łącznie z pielęgnacją (przycinanie, odchwaszczanie, podlewanie) zieleni oraz odśnieżaniem w okresie zimowym i wystawianiem koszy na śmieci we wskazanych nieruchomościach; 3) koszenie trawników wraz z wywozem i utylizacją powstałych odpadów; 4) doraźne sprzątanie nieruchomości, w tym pielęgnacja zieleni lub dodatkowe koszenia trawy w nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice i zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach dla powierzchni wskazanych dla każdej części oddzielnie. 2. Zamówienie obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni 1 136 564,91 m2, (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 139 355,60 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 997 209,31 m2, w tym powierzchnia trawników 496 741,67 m2) i podzielone jest na 12 części: Część 1 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Koszutka, Wełnowiec, Józefowiec i administrowanych przez EB-1 o łącznej powierzchni 308 672,51 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 17 388,55 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 291 283,96 m2, w tym powierzchnia trawników 163 154,64 m2) Cześć 2 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Dąbrówka Mała i administrowanych przez EB-2 o łącznej powierzchni 81 826,86 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach 9888,20 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 71 938,66 m2, w tym powierzchnia trawników 32 881,19 m2) Część 3 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Giszowiec i administrowane przez EB-2 o łącznej powierzchni 34 705,51 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 4 182,55 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 30 522,96 m2, w tym powierzchnia trawników 9030,66 m2) Część 4 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Szopienice i administrowanych przez EB-2 o łącznej powierzchni 118 852,72 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 26 098,84 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 92 753,88 m2, w tym powierzchnia trawników 28 428, 64m2) Część 5 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-3 (Centrum), w tym ul. Warszawska 6/Teatralna 9 i ul. 3 Maja 36 (budynki użytkowe o innej częstotliwości świadczenia usług) o łącznej powierzchni 33 100 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 12 960,44 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 20 139,56 m2, w tym powierzchnia trawników 3 196,50 m2); Część 6 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-3 (Śródmieście) o łącznej powierzchni 28 203,98 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 3 438,66 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 24 765,32 m2, w tym powierzchnia trawników 11 386,59 m2); Część 7 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-3 (Zawodzie) o łącznej powierzchni 44 535,91 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 11 305,38 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 33 230,53 m2, w tym powierzchnia trawników 8042,18 m2); Część 8 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-4 o łącznej powierzchni 66 835,22 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 23 955,34 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 42 879,88 m2, w tym powierzchnia trawników 12880,27 m2); Część 9 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-5 o łącznej powierzchni 236 624,35 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 15 549,58 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 221 074,77 m2, w tym powierzchnia trawników 133 967,75 m2); Część 10 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowane przez EB-6 (Tysiąclecie) o łącznej powierzchni 94 542,44 m2 (powierzchnia terenów zewnętrznych 94 542,44 m2, w tym powierzchnia trawników 67 801,29 m2). Usługa nie obejmuje utrzymania czystości w budynkach. Część 11 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-6 (Załęże) o łącznej powierzchni 86 807,45 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 13 049,37 m2, powierzchnia tere nów zewnętrznych 73 758,08 m2, w tym powierzchnia trawników 25 971,96 m2); Część 12 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych przy ul. Jana 10, ul. Mieszka I 2, ul. Janasa 6, ul. Rynek 13 oraz ul. Rynek 5 - budynki użytkowe o wyższym standardzie o łącznej powierzchni 1857,96 m2 (powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 1538,69 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych 319,27 m2). Usługa nie obejmuje koszeń trawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, gdzie określone są powierzchnie wewnątrz budynków (załącznik nr 1.1 do 1.12 do wzoru umowy), powierzchnie zewnętrzne, w tym powierzchnie trawników do koszenia (załącznik nr 2.1 do 2.12 do wzoru umowy), standardy świadczenia (czynności, częstotliwość) usług (załącznik 3/3a/3b/3c/3d/3e/3f/3g do wzoru umowy) oraz pozostałe informacje określające wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, dla każdej części zamówienia, aby osoby biorące bezpośrednio udział w realizacji zamówienia tj. osoby wyznaczone do realizacji umowy w zakresie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku były w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace doraźne związane z koszeniem trawy, pielęgnacją roślin, odśnieżaniem lub myciem okien oraz czynności związanych z koordynacją wykonania usług. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy. 5. Prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu/wielkości przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, który może zostać zmniejszony lub zwiększony w związku ze: 1) zmianą liczby m2 powierzchni nieruchomości, w których wykonywane są usługi w częściach wspólnych budynków, na terenach zewnętrznych w przypadku np. oddania lub objęcia do zarządzania nieruchomości przez KZGM w Katowicach lub rozbieżności w stanie faktycznym, dla których usługi wykonywane są z określoną w harmonogramie częstotliwością, 2) zwiększoną liczbą koszeń trawy dla danych nieruchomości lub koniecznością doraźnego posprzątania nieruchomości w szczególności, gdy daną nieruchomość Zamawiający objął w administrowanie na kilka dni lub podmiot trzeci nakazał posprzątać daną nieruchomość lub powierzchnia jest objęta umową, a usługi mają być wykonane jednorazowo (dodatkowe zabrudzenia); Prawo opcji polega na możliwości zwiększenia lub zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Górną granicą zobowiązania (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) stanowi kwota wynikająca z iloczynu wielkości powierzchni (zewnętrznych, wewnętrznych, koszenia - w zależności od części zamówienia) i cen jednostkowych dla wskazanych w SIWZ powierzchni oraz okresu realizacji zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zwiększona dla części 1 i 11 do 30 %, dla każdej z pozostałych części zamówienia do 15 % jej wartości. Zamówienie gwarantowane (najmniejszy możliwy zakres zamówienia) stanowi kwota wynikająca z iloczynu wielkości powierzchni (zewnętrznych, wewnętrznych, koszenia - w zależności od części zamówienia) i cen jednostkowych dla wskazanych w SIWZ powierzchni oraz okresu realizacji zamówienia dla poszczególnych części zamówienia pomniejszona dla części 1 i 11 do 30 %, dla każdej z pozostałych części zamówienia do 15 % jej wartości. Warunki skorzystania z prawa opcji zostały opisane we wzorze umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90900000-6
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 77310000-6, 77314100-5, 77312100-1, 77312000-0, 77342000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Koszutka, Wełnowiec, Józefowiec i administrowanych przez EB-1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7751653.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5128771.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (1291942,33 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Dąbrówka Mała i administrowanych przez EB-2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1891014.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalno Budowlanych "ZUKOMB" Zbigniew Słysz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1194529.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (315169,02 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Giszowiec i administrowane przez EB-2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1183528.79
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZHU "ACER" Aleksander Dziura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
711559.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (197254,80 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości położonych w dzielnicy Szopienice. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4491538.19
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "WD" Wojciech Dywan Usługi Komunalno - Budowlane Naprawa Maszyn I Pojazdów Samochodowych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2894510.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (748589,70 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3544365.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOX SERVICE Spółka Z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2589182.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 40% IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (590727,60 zł)oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4962313.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WD" Wojciech Dywan Usługi Komunalno - Budowlane Naprawa Maszyn I Pojazdów Samochodowych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3134929.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (827052,23 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowane przez EB-6 (Tysiąclecie) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1417674.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U. "AGAS" Krystyna Głowniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1112692.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (236279,03 zł) oraz opcję. |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości administrowanych przez EB-6 (Załęże) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2945653.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOX SERVICE Spółka Z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1861670.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 40% IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy IV.2: Szacunkowa wartość zamówienia obejmuje kwotę przeznaczoną na zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (490942,29 zł) oraz opcję. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.